"Ik ben weg mam!" roep ik naar mijn moeder. "Is goed schat, wel voor het donker thuis zijn." Ik knal de deur dicht en fiets snel naar het park waar ik met Tom heb afgesproken. Wanneer ik er bijna ben kijk ik in de verte of ik Tom al zie zitten, maar ik zie niks. Als ik er eindelijk ben gooi ik mijn fiets in de bosjes en wacht ik op een bankje totdat Tom komt. Na een kwartier wachten komt Tom hijgend aangerend. "Sorry dat ik zo laat ben schat, ik moest nog even iets doen." zegt Tom. "Geeft niks, kom zitten." Na een lange stilte en elkaar lang aankijken zegt Tom: "Floor het spijt me heel erg maar ik kan vanavond niet komen, ik moet mijn uhhh... moeder meehelpen, want uhhh... die heeft een... feest." Ik dacht bij mezelf heel even dat hij het allemaal verzon, maar ik besloot maar gewoon aardig te zijn. "O Oké, maakt niks uit dan spreken we wel gewoon een andere keer af. Zeg ik "Ik moet nu wel gaan." zegt Tom. Nu al? Dacht ik. "O oké, doei." zeg ik. Tom geeft me een kus en fietst weg. Ik besluit ook maar naar huis te gaan want het was al half 5. Toen ik thuis aankwam ging ik meteen naar boven en dacht na over Tom. Waarom deed hij nou zo raar? Waarom deed hij zo geheimzinnig? Dat waren allemaal dingen die door mijn hoofd spookten. Maar dat zijn waarschijnlijk dingen die ik nooit te weten kom. Tom en ik zijn ook pas net bij elkaar, misschien denk ik nu wel gewoon helemaal het verkeerde maar misschien moet hij gewoon nog wennen. Ik weet het niet.
----------------------------------------------Yesss, het eerste hoofdstuk! Dit is mijn eerste boek dus het is niet zo heel erg goed, maar ik zou het heel erg leuk vinden als je het zou lezen!
Ik zou het ook heel fijn vinden als jullie tips willen achterlaten in de reacties, want daar kan ik heel veel mee en dan kan ik nog wat dingetjes veranderen.
Ik probeer hoofdstuk 2 zo snel mogelijk te schrijven maar ik weet niet of dat gaat lukken.
Xxx
JE LEEST
Bedrogen
RomanceFloor is een aardig en verlegen meisje die een goed leven leidt met haar vriendje. Denkt ze. Maar dan komt ze ergens achter wat ze niet wou weten. Ze is bedrogen...