Este o zi ca orisicare dar tumultul de sentimente ce incerc sa iasa la iveala ma da pe spate ,posibil de vina ar fi insusi spiritul proprii persoane de a trai clipa la moment ,,carpe diem''.
Nu pot sa nu eliberez acea parte dintr-un om ce te vrea depaarte dar în acelasi timp aproape.
Ok cam depasita situatia chiar si pentru propria mea persoana insa nustiu sunt mommente cind pur si simplu ai un deja-vu sau o scinteie din celea can filme , poate nu toti dar , este o intersectie a starii sufletesti cu viata in sine mai bine spus trecerea ei .Asa si in acea secunda cind tot aerul din plamini nu cutezeste de a pleca sau a ramine, raminem a fi un obiect de suspensie ce oscileaza in a trai cu adevarat clipa sau a depasi starea fara a da atentie acesteia .
Sii cum spuneam timpul liber este asa de nesimplu nu stii cum sa-l ,,astupi'', umpli insa el trece prea repede .Unde? posibil-La limitele imposibilitatilor noastre sau a imposibilului de caz-? Am avut o reveletie amintindu-mi de un baiat pe care nu-l stiu ,dar pe care la-m vazut la statia de asteptare.Nu era diferit de altii insa ceva ,ceva perturba linistea interioară a echilibrului în care deja eram de citeva zile.Avea ceva ce lucea in ochii lui ,din rutieră cînd ma uitam direct in ei doamne cit de frumosi pot fi si fata sa in acel moment ,avea o mimica si înfătisare absorbită de intreaga atmosfera de parca eram hipnotizata .Arata maiestuos ,mîndru dar inchis .Era încruntat si astfel reda permanenţa lui ,o latura miraculoasă a tariei si barbatiei .Stătea nemiscat cu mâinile date pe picioare ,care stăteau întinse inainte lîngă scaun si privea ...insa ridicindusi capul si uitinduse la fereastra rutierei ,am cuprins intreaga lume a descrierii imposibil de frumoase ,ochii sai ,,superbi,, atat pot spune .Albastri ca bolta cerească ca adîncimea marii ,lumita dintre oceane reprezentau ei.Mam uitat apoi la intreaga opera de arta cu sprîncenele ca niste săgeti stufoase lin brazdate de încruntarea lui stăteau de un negru pătrunzător asupra ochilor coboriti.Iar buzele de mărime medie diversificau înfătisarea cu o culoare rosietica prealabil roz viu .Chipul lui m-a atras asa de tare caci citeva clipe pina ce sa pornit rutiera am stat de parca o ora analizindul si inecinduma in acel mister al fiintei date.Posomorit dar nu chiar cum so spun ,poate doar îngîndurat la ceva era coplesitor de frumos .Realitatea momentului te face uneori sa- ti spui ca acest lucru nu sa întîmplat si nici nare cum dar nu ar fi mai bine dacă am dori si noi un pic de fericire, fiind ea cîtusi de putina.Asa spuneam si eu momentului acesta unde doar o amarita de coincidenta si fereastră impiedica visul unui strop de paradis unde o fata se îndrăgosteste la prima vedere.
😊🆕😏😆Ok as vrea sa multumesc celor care macar sa uitat la cartea aceasta (care in cazul meu este prima )si sa va rog sa va spuneti parerile chiar si rele si bune imi vor fi de mare folos.
CITEȘTI
Viziuni Neimplinite
SpiritualAceastă carte este un imbold spre a dezvălui noi viziuni ,impresii ,așa ,încît este posibil de înțeles un om care nuștiu dar la o vîrstă de trecere își imaginează căi și spații ce nu există . ,,Obişnuiesc să adorm şi să-mi imaginez în vise aceleaş...