"Ee anlat bakalım,esir hayatı nasıldı.Arkadaş bulabildin mi?"Babamın sorusuyla derin bir iç çektim.Arkadaş...Bulabildim..
"Eh birkaç kişiyle ayaküstü konuşmalarımız oldu."Onlarla bir cinayeti çözmeye çalışıyoruz.
"Ama çok samimi olmadık daha..."Her şeylerini biliyorum.
"Zaten karantina kaldırılıncaya kadar genelde uyudum."Uykusuzluktan bayıldım,revirlere kaldırdılar beni.
"Pek bir değişim olmadı yani hayatımda..."Hayatım geri döndürülmez bir şekilde komple degişti.Artık bir cinayet tanığıyım ben baba.
"Dersler başlayınca samimi olduğun arkadaşların da olacak.Bana bak,erkeklerle çok vakit geçirmeseydin.Babalar böyle şeyleri sevmez!"
"Yok...kızlarla takıldım hep..."Günlerdir sadece üç erkekle konuşuyorum,onlarla uyuyorum baba,onlardan başka kimseyi tanımıyorum,okuldaki herkes bana Onur'unki demeye başladı.Karantina
Selam!Evet bu sefer ciddi ciddi final.Vay be korka korka yazmaya başladığım kitabın final alıntısını yazıyorum.Her neyse.Watty kaldırıyorum.Dersler daha başlamadı ama başlayınca mutlaka etkiler.(7/24 burdayım çünkü:'))Bazı sebeplerden sık bölüm de atamıyordum.Böylesinin en iyisi olduğuna karar verdim.Ikinci kitap düşüncem var,ama baska hesaptan,başka biri tarafından.Size sormak ıstiyorum.Sizce ıkinci kitabımız olsun mu?Her neyse kendinize iyi bakın,seviliyorsunuz!
-Plüton