capitolul l

116 2 0
                                    

EL : Buna, am ajuns acasa. unde esti printesoo?

Ea nu este de gasit, El cauta disperat prin toata casa, incearca sa o sune dar telefonul EI este inchis. EL se panicheaza, merge la vecini, intreaba pe strada despre iubita sa, dar nimeni nu stie nimic. Dupa un timp incearca iar sa o sune, dar constata ca si-a uitat telefonul acasa.Se intoarce tulburat si ingrijorat, iar cand sa o sune observa ca a primit un mesaj.Il deschide, il citeste si ramane socat. Mesajul era clar "Iubitule, am impresia ca avem nevoie de o pauza.Nu pentru ca nu te mai iubesc, ci pentru simplul fapt ca trebuie sa ma gandesc bine la ce a fost si la ce va mai fi.Acum,iarta-ma ca am plecat fara sa zic nimic, dar daca ti-as fi zis ai fi insistat sa raman, si sti ca nu pot sa nu cedez ochilor tai.Sunt in siguranta, stau la o amica de-a mea la 120 km de casa noastra. Daca doresti, poti sa vi saptamana viitoare sa ma vizitezi, dar te rog. nu mai repede de atunci deoarece simt nevoia sa fiu singura cateva zile in care sa plang si sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat.Sa sti ca nu e vina ta ca am plecat. e vina amandurora. Desi, in ultima vreme ma simt cam ocolita, seara cand vi de la servici nu imi mai dai sarutul de "Bun venit" cu acelasi entuziasm ca si mai demult. pur si simplu cred ca nu ma mai iubesti cu aceeasi forta. E decizia ta daca o sa ma vizitezi sau nu. Pana atunci. La revedere, iubitule! Te iubesc! "

Gemenii ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum