capitolul X

35 0 0
                                    


Ea : Da, da vreau. Vreau din toata inima sa imi petrec restul vieti alaturi de tine.Sa te vad in fiecare zi cum te plangi ca la servici nu iti merge asa cum trebuie. Vreau sa te vad fericit, suparat, entuziasmat, emotionat si avand toate sentimentele care exista pe Terra. Imi doresc sa fiu sotia ta mai mult decat orice pe lume. Te iubesc!

El : Si eu te iubesc!

In seara aceea, El si Ea au fost cei mai fericiti oameni de pe planeta. Au cinat in liniste, si-au spus cuvinte de iubire, si au facut planuri pentru nunta :

Ea : Si, iubitule, cand doresti sa fie nunta?

El : Pe mine ma intrebi? Eu imi doresc ca nunta sa fie maine, dar stiu ca nu se poate intampla fara aranjamentele potrivite.Si mai ales stiu ca nunta visurilor tale nu se poate planifica peste noapte.

Ea : Nunta viselor mele? Nunta viselor mele este o nunta obisnuita, cu familia si cativa prieteni apropiati. Dar mai ales, pentru a fi o nunta ca in visele mele, la altar va trebui sa ma astepte un barbat perfect pentru mine...

El ( incercand sa para suparat) : Perfect zici? Si unde crezi ca l-ai putea gasi asa perfect?

Ea : Bine, nu perfect. Dar potrivit pentru mine.Si nu trebuie sa il gasesc. L-am gasit deja.

Ea: Si totusi, nu m-ar deranja daca nunta ar fi maine. Ar fi superb. si mi-as cunoaste si eu in sfarsit alesul.

El : Crezi ca o sa vina la nunta?

Ea (razand) : Sunt mai mult decat sigura.

El : Te iubesc.

Ea: Si eu te iubesc.

El : Hai sa ii anuntam pe ai nostri ca maine avem nunta.

Ea : De acord!

Gemenii ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum