Capitolu 2

14 2 0
                                    

In sfarsit s-au terminat si orele acum pot sa plec linistita acasa.Ma indrept linistita spre dulapul meu pentru a lasa cartile acolo cand deodata simt o mana pe umaru meu cand ma intoarce cu fata era el Aiden ma privea intr-un mod pe care nu pot sa il decriu in acel moment am inceputa sa tremur cu toata fiinta mea frica punese stapanire pe intreg corpul nu puteam sa ma misc sa ripostez in niciun fel

Aiden: De ce fugi de mine?
In acel moment cerul mia cazut in cap de unde stia ca fug de el dar de ce il intreaseaza nu inteleg.
Aiden: Nu ai de gand ca raspunzi, te-am intrebat de ce fugi de mine?
Anais:Nu fug pur si simplu nu te cunosc si nici nu vreau
Aiden:Mhhh mi se pare mie sa iti e cumva frica pissy
Nu nu nu acel alint asa ma alimta si el nu are cum nu e posibil asa ceva.Nu pot sa mai stau nici ma ar un minut langa el nu nu vrea nici nu pot

In momentul ala nici nu îi mai raspund si o iau la fuga pe coridoarele scoali singurul lucru pe care mil doresc e sa ajung acasa departe de el si de amintirile pe care odata cu persoana lui mi le aduce.

Pov:Aiden
       
       Oare am zis ceva gresit ce sa intampla cu ia si in clasa cand mam asezat langa ea ma privea cu frica oare ii este frica de mine dar de ce nici macar nu ma cunoastem ceva e ineregula cu ea si voi afla ce nu stiu de ce dar e ceva la ce ma atrage ce ma face sa vreau sa o cunosc sa o apar sa fiu cu ea tot timpu ca nimic rau sa nu ii se intample dar nu stiu daca ea va accepta unu ca mine dar voi incerca si voi afla de ce e asa de distanta si de retrasa si de ce fuge de fiecare data cand un baiat  vorbeste cu ea.

***

Pov:Anais
   
           Au trecut doua zile de cand nu am mai iesit din casa nici la liceu nu am mai fost din cauza lui aproprierea lui fata de mine ma fac sa imi pun din nou acel zid pe care in fata lui se prabuseste timp de un an jumate mi-am construit propria carapace mi-am ridicat zidurile in juru meu pentru a nu lasa pe nimeni sa se aproapie fie fata sau baiat nu am lasat pe nimeni sa se apropie findca nu vreau mila lor nu vreau sa se uite cu mila si dispret la mine nu mi-am dorit de la nimeni asta de aceea nu las pe nimeni sa se apropie si nu il voi lasa nici pe  el mai ales ca de fiecare daca cand ma priveste sau cand imi vorbeste imi aduce aminte de El.

Pov:Anais               Au trecut doua zile de cand nu am mai iesit din casa nici la liceu nu am mai fost din cauza lui aproprierea lui fata de mine ma fac sa imi pun din nou acel zid pe care in fata lui se prabuseste timp de un an jumate mi-am co...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Intr-un linistita pe coridoarele liceului cu gand sa incerc sa il evit pe Aiden nu stiu daca voi face fata la inco o confruntare fata in fata cu el nu cred ca voi rezista sa raman calma sa nu fac vro criza de-si nu am mai avut crize de vro 3 luni.
 

Pov:Aiden
  Nu inteleg ce e cu ea de ce de cand am avut nenorocita aia de discutie ia nu a mai venit la scoala ce se intampla cu e de ce este asa.Ma uit pe coridoarele liceului si cand o vad cum incerca sa isi bage cartile in geanta asa ca fiind neatenta la cei   din juru ei ma apropii de ea
Aiden:Buna pisy!
Anais: Pleaca!
      Ce e cu ea doar am salutato si ia mai raspuns cu un dispret in voce dar in acelas timp cu teama.
Aiden: De ce esti asa de artagoasa cu mine?

Pov:Anais
     De ce a trebuit sa vina sa ma bage in seama nu poate sa iti vada de treaba lui ce vrea de la mine.
Anais: Te rog lasa-ma in pace nu sunt artagoasa pur si simplu nu  vreau sa am vro treaba cu tine asa ca te rog sa pleci.
Aiden:Dar vreau sa fim doar prieteni.
  Off asta chiar nu intelege ca nu vrea sa am vro legatura cu el.nu-i nimic.

  Mi-am terminat de pus cartile in geanta il ocolesc si cu pasi grabiti ma intreb spre clasa fiimdca mai sunt cinsprezece minute si incepe ora.In momentul cand aproape ajung la clasa sunt intoarsa brisc si in fata mea sta el incerc din tot sufletul sa evit contacul vizual cu el.
Aiden : De ce ma eviti in halul asta si plus de asta de ce eviti sa ma privesti in ochii.
    O nu acum nu mai am scapare palme au inceput sa imi transpire corpul a inceput sa imi tremure nu stiu ce sa ii spun ce sa fac mi-am pierdut controlu aspura voci aspura corpului.
  Aiden: Vorbeste cu mine ce se intampla cine te-a ranit in halul asta de te-ai izolat in asa fel incat nu ai niciun prieteni si orice incearca sa se aproprie de tine ii respingi fara a le da macar sansa sa ii consti sau sa te cunoasca.
     Deja simnt cum sangele imi fierbi prin vene simnt cum corpul incepe sa imi tremure neincetat in tot timpu asra il privesc pe el de ce inisista sa se apropie de mine de ce?
 
Aiden: Anais vorbeste.

Nu spun nimic singurul lucru pe care il fac e sa sa incep sa palang incontrolabil si sa fug acasa singurul lucru pe care il fac de 2 ani incoace sa fug...





Wow am terminat si capitolu doi nu stiu ce sa zic sper sa llaca e prima mea carte asa ca va pup si va multumesc ca imj urmariti cartea.😘😘😘

Acum ori niciodata!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum