NEW YORK U ÖĞRENİYORUM

30 5 3
                                    

10 TEMMUZ

Bu sabah biraz erken uyandım annemlerle konuştum.Karnımın acıktığını hissetttim.Evde birşey yoktu bende markete gitmeye karar verdim.Nerde market var onu da bilmiyordum ama illaki bulacaktım.Montumu giyip çıktım.Etrafıma baktım market yoktu bende düm düz ilerledim ama yine bulamadım.Çareyi açelyayı aramakta buldum [bunu niye daha önce yapmamışsam ] sonra da açelya bana "orada bekle ceydayla geliyoruz " dedi yaklaşık 10 dk bekledim geldiler ve bana merak etme "nwe york u sana öğreteceğiz istersen bu gün sana new yorku gezdirelim hem eğleniriz hem de öğrenmiş olursun" dediler bende "tabiki olur " dedim önce markete gittik ben yiyecek birşeyler aldım.Sonra evlerimize gittik 1 saat sonra buluşacaktık hemen eve gidip kahvaltımı yaptım saçlarımı düzleştirdim makyajımı yaptım giyinip çıktım.Çok heyecanlanmıştım.Önce gezilecek yerleri gezdik özgürlük heykeli[daha önce gittim ama kızların haberi yokkk] central parka amerikan doğa müzesine özgürlük kulesine gittik.Sonra güzellik merkezine gidip bakım yaptırdık oradan çıkınca da alışveriş yaptık.Birsürü şey aldık zaten burada çok az kıyafetim vardı.Bi cafeye gidip pasta yedik ve günü sonlandırdık.Eve gidince hemen uyumuşum çok yorulmuşum.İki buçuk saat uyumuşum. Kalkınca sersem gibiydim.Duşa girdim anca ayıldım. Saat geç olmuştu ama uyuduğum içinn hiç uykum yoktu bende esilayı aradım saatlerce konuştuk[burada saat geçti ama orada gündüz ] esila çok ağlıyordu erkek arkadaşından ayrılmış.[en yakın zamanda görüşmemiz lazım]bana "miray seni çok özledim sana çok ihtiyacım var" dedi.Böyle demesi içime dounmuştu 1 saat konuştuktan sonra kapattık. uykum gelmemişti ama mecbur uyumak zorundaydım yarın okul vardı.

11 TEMMUZ

Bu sabah çok negatif uyandım dün esila çok kötüydü.Giyidim makyaj yaptım saçımı yapıp çıktım.Bizimkilerle buluşup okula gittik.Pek belli etmesemde tabiki enerjimden anladılar.Konuşmak istemediğimi söyledim sonra meriç benle konuşmak istediğini söyledi.İstemedim ama beni zorla bi yere götürdü[derse girmedik] [ bu arda arabayla şehir dışı bir yer]

MERİÇ

- Canım ne zaman sıkkın olsa hep buraya gelirim buraya ilk defa seni getirdim. Anlatmak istersen anlat.

Meriçin bu davranışı çok hoşuma gitti anladığım kadarıyla çok konuşmayı seven biri değil.bende anlatmaya başladım

MİRAY

-Ben buraya özgür olmak için geldim.İstanbuldakı sahte hayattan bıktım.Orda bi tane arkadaşım var adı esila çok tatlı bir kız ama dün erkek arkadaşından ayrılmış çok üzgündü bana miray sana çok ihtiyacım var dedi bende çok üzüldüm.

MERİÇ

-Bazen her şey istediğimiz gibi gitmiyor bence hafta sonu için esilaya bir uçak bileti al

MİRAY

-Gerçekten çok iyi bir fikir çok teşekkür ederim meriç bana çok iyi geldin

sonra okula döndük 2 derse girmedik 4 dersimiz vardı.Eve gidince hemen esilaya uçak bileti aldım[tabiki internetten] esilayı aradım ve ona

- hafta sonu new york a geliyorsun uçak biletini aldım

dedim çooook sevindi yarım saat daha konuşup telefonu kapattık kendime yemek hazırladım ve yedim akşamda tv izleyip uyudum

arkadaşlar bu bölüm bu kadar artık bölümleri haftada 3 kez yayımlicam [biliyorsunuz okullar açıldı]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonunda özgürümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin