Era o dimineata frumoasa. Soarele inunda apartamentul imens, facandu-l sa para o adevarata oaza de lumina si liniste.
In mijlocul sufrageriei , Elise isi facea exercitiile pe o salteluta rosie. Muzica relaxanta se auzea in fundal si trupul transpirat al fetei isi incorda constient fiecare muschi. Era imbracata doar in pantaloni scurti albi si un top galben care ii punea in evidenta abdomenul plat si pielea usor bronzata. Parul roscat era prins intr-o coada ravasita si cateva fire erau lipite de fata. Ochii verzi priveau fix intr-un punct si buzele pline, acum stranse, dovedeau incordarea.
Cand melodia s-a terminat, Elise scoase un suspin de satisfactie. Se ridica vesela si porni spre baie pentru un dus bine-meritat. Nu era foarte inalta, dar era mladioasa si bine proportionata.
In zece minute termina, se imbraca lejer si cu parul strans in prosop porni catre birou. Primul telefon a fost catre Anabelle, sa ii spuna ca ziua asta va lipsi de la galerie si sa preia ea sarcinile urgente. Se pregatea pentru petrecerea supriza a lui Andrew, iubitul ei. Aranjase aproape toate detaliile: clubul, catering-ul, vorbise cu prieteni si colegii lui. Acum nu mai trebuia decat sa gaseasca un cadou. Asta era cel mai greu dintre toate. Ce puteai sa ii dai unui om care are totul? Ei doi formau unul dintre cele mai bogate cupluri ale New York-uri .Erau frumosi, tineri si cu un succes imens. Si cireasa de pe tort, erau modesti si nu apareau in media cu scandaluri. Parintii ei detineau o companie petroliera si aveau o avere estimata la sute de milioane de dolari. Elise si Andrew erau impreuna din liceu. Andrew datora totul familiei ei. Cand era in ultimul an de liceu , tatal lui pierduse toti banii si din cauza rusinii s-a sinucis lasandu-si familia prada creditorilor si lipsurilor. Mama lui a murit la scurt timp, din cauza socului iar el a ramas singur pe lume. Familia Elisei a platit atunci toate taxele liceului, apoi ale facultatii si l-au aparat de ziaristi si de curioazitatea obscena a oamenilor. Iar Andrew, ca rasplata a stralucit la invatatura ajungand la 28 de ani , deja partener la o firma de avocati renumita.
Elise se uita la fotografia cu ei doi de pe birou si ofta fericita. Viata ei era perfecta.
Se decise sa o sune pe Bethany, agentul lor de turism pentru o vacanta in Mauritius. Acesta era cadoul ei pentru Andrew. Peste doua saptamani avea sa fie pe o plaja minunata, band un cocktail si facand dragoste.
Isi desfacu parul din prosop si il usca. Se hotari sa treaca totusi pe la galerie, mai ales ca voia sa se uite mai atent la biografia unui sculptor care promitea. Se gandea ca ar trebui cat mai curand sa ii propuna sa isi expuna lucrarile la ea.
Suna telefonul si raspunse cu vocea ei vesela si placuta:
-Buna mama! Ce mai faci?
- Buna scumpa mea! Vreau sa te intreb cand mai veniti pe la noi, la ferma. Imi este foarte dor de tine, de voi si totodata am dori sa iti spunem si ceva destul de important pentru noi.
Elise se incrunta si o intreba cu teama daca sunt sanatosi si daca este totul in regula acolo.
- Da, da. Totul este bine. Este de bine , ceea ce o sa iti spunem. Suntem siguri ca o sa te bucuri pentru noi.
Tanara se relaxa imediat si nu mai intreba nimic. Stia ca atunci cand mama ei se hotaraste sa tina un secret , nimeni si nimic nu o va face sa vorbeasca.
- Vom veni in weekend . Este bine asa? Sau vrei sa vin eu mai devreme si sa il asteptam pe Andrew in weekend?
- Mi-ar placea sa stam putin impreuna, sa petrecem niste zile de calitate doar noi trei, spuse mama ei cu speranta in glas.
Lacrimi de recunostinta inundara ochii Elisei. Isi iubea parintii mai mult decat orice pe lumea asta. Ei erau exemplu perfect ca poti sa reusesti in viata fiind bun, corect si plin de compasiune. Si ca o dovada a dragostei lor pentru ea, mereu au lasat-o sa isi faca alegerile in viata, chiar daca asta a insemnat sa nu aiba nimic de a face cu compania. Pentru ei , cel mai important a fost fericirea ei. Erau absolut minunati.
YOU ARE READING
Arata-mi ce imi place
RomanceElise este o fata rasfata si foarte bogata. Viata ei este perfecta. Are iubit de la 16 ani si sunt un cuplu emblematic al New York-ului. Dar, intr-o zi acesta il anunta ca a inselat-o si ca o sa aiba un copil. In aceasi zi face un mic accident si...