I NEED YOU

281 6 2
                                    

"Hey Alice o koca poponu kaldırıp kahvaltıya gelecek misin yoksa seni saçından tutup sürükleyerek mi aşağıya indireyim?"

"Tamam, geliyorum"

Nick'in kulak tırmalayıcı sesi ile gözlerimi araladım. Bugün okulun ilk günüydü ve kesinlikle bu okulda yeni bir başlangıç yapacaktım. Yeni bir şehir, yeni bir okul ve yeni bir Alicia. Aynadaki görüntüme bakınca geçen hafta yaptığım değişikliklerin işe yaradığını görmek beni mutlu etti. İnek gözlükleri yerine lens, saçlarıma bir bakım ve biraz da alışveriş ile geçen senenin tam tersi bir Alicia olmuştum. Artık iyi, çalışkan ve anti sosyal bir Alicia yoktu. Kapımın açılması ile kafamı o tarafa doğru çevirdim Tabi ki gelen abim Nick'ten başkası değildi.Ailem Kaliforniya'da yaşıyor bende geçen sene onlarla birlikte yaşıyordum ama bu sene Kanada 'da abim ile birlikteyim.Abimi ne kadar sevmesem de gerçekten çok seksi olduğunu kabul ediyorum.Gideceğim okuldaki kızların neredeyse tamamını altına almıştı.

"17 yaşındasın ama hala hazırlanıp kahvaltını yapamayacak kadar salaksın."

"Bana kötü bir şey söylenmesinden hoşlanmadığımı biliyorsun Nick" dememle birlikte suratıma yastığı geçirmesi bir oldu.

"Hey ama ben hazırlıksızdım" koltuğumun üstündeki yastığı hızlı bir şekilde ona fırlattım ama yastığı havada kaptı.Refleksleri hızlıydı bunu unutmuştum.Sonuçta zamanında babamın mafya işlerini halletmesinde yardım etmişti

"Lanet olsun reflekslerin neden bu kadar hızlı?"

"Aslında sen çok yaşasın hiç babama çekmemişsin çirkin ördek yavrusu"

"Babamın bir gün başımıza iş açacağını biliyorsun değil mi?" dedim içimi çekerek.Gerçekten babanı severdim ama yaptığı işler nasıl desem insan öldürmek falan beni çocukluğumdan beri korkutur

"İşte bu yüzden reflekslerinin hızlı olmalı !" dedi suratındaki iğrenç bir gülüşle

"Dalga geçmeyi kes ve toz ol dev insan üstümü değiştireceğim"

"Tamam çirkin ördek yavrusu ama sakın güzel olmaya çalışma çünkü sen kalıcı hasar uğramışsın bebeğim"

Elime gelen ilk yastığı kafasına fırlattım ama bu sefer yakalayamamıştı.

"Tamam be çıkıyoruz kaba kuvvete gerek yok" gözlerimi devirdim ve dolabımdan kort şortumu ve kırmızı gömleğimi giydim.Ayağıma da çizmelerimi geçirip saçlarımı şekillendirdim .Aşağıya inerken arabanının korna sesini duyup camdan baktım.Nick bana saatini gösteriyordu.Daha kahvaltı masasını toplamadığı için tanrıya şükrettim ve masadan bir dilim kızarmış ekmek alıp hemen arabaya bindim. Tam şarkı açmak için elimi uzattım ki Nick aniden elime vurdu.Şaşkın bir biçimde Nick'e bakarakken sonunda konuşmaya başlamıştı

"Okul hakkında konuşmamız lazım başka zaman da müzik dinleyebilirsin" konuşması ile ona baktım

"İlk olarak-"

"Hayır bana öğüt vermeye kalkmayacaksın değil mi?"ses alamayınca düşündüğüm şeyin doğru olması ile koltuğumdan aşağıya doğru kaydım,

"Tanrım"

"Şimdi beni dinle sakın sürtüklerin gurubuna girme ve uslu bir kız ol çirkin ördek yavrusu"

"Eğer bana bir daha çirkin ördek yavrusu seni babamın adamlarından birine öldürtürüm Nick beni anladın mı?"

"Tamam tamam anladık ama zaten benim dememe gerek yok seni görenler ne olduğunu anlarlar"

Nick'e aniden bağırmam ile birlikte arabayı durdurdu ve bana okulu işaret etti.Yüce İsa bu okul hayatım boyunca gördüğüm en büyük okuldu .

"Acaba inmeyi düşünüyor musun? Bilmem fark ettin mi ama benim de okulum var"

"Tamam da senin de benimle gelip kayıt işlerini halletmeme yardım edeceğini sanıyordum"

"Bende evden daha erken çıkmayı düşünüyordum ama her şey , her zaman istediğimiz gibi gitmiyor bebeğim" Çocuk gibi dil çıkartıp gözlerimi devirdikten sonra kapıyı kapatıp yeni okuluma bir adım attım ve arkamdan gelen korna sesi ile birlikte yerimden fırladım. Nick yine ne istiyor acaba diye düşünüp arkamı döndüm ama bu Nick'in arabası değildi.Arabanın camından bir kafa çıktı ve sinirle bağırmaya başladı.

"Yolumu kapatıyorsun sürtük" İşte söylediği son kelime daha konuşmamızın başında beni deli etmeye yetmişti.Ben daha bakireyken bana sürtük denmesi hiç hoşuma gitmiyordu.Ben daha ne olduğunu anlamadan kelimeler ağzımdan dökülmeye başladı.

"Daha saygılı olamaz mısın"

"Tabi ki de olabilirim.Acaba yolumdan çekilir misiniz yolumu kapatıyorsunuz da bayan sürtük"

Bu çocuk benimle dalga mı geçiyordu?Tam ona bir şey söylemek için ağzımı açacakken gaza bastı.Neredeyse beni öldürecekti .Eğer okuldaki herkes böyle psikopat ise işimiz var demektir.Arabanın arkasından bakarken çocuk arabasını park etmiş benim olduğum tarafa doğru geliyordu.Aslına bakarsanız çocuk gayet seksi bir yapıya sahipti.Saçlarını kaldırmış,gözüne güneş gözlüğü takmış,beyaz tişörtün üstüne siyah deri ceket altına siyah düşük bel pantolon ve siyah supra giymişti.Çocuğu süzerken birden önümde durduğunu fark ettim.Kafamı kaldırıp ona baktım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım.

'Umarım bir daha ki sefere yolun ortasında durmak yerine kenarda durursun yoksa biri seni kesinlikle öldürür.'

Salak salak çocuğa bakarken çocuk bana abimin değimiyle piç gülüşü yaptı ve okula yöneldi.Ben mi?Ben hala onun arkasından bakıyordum.Zil sesi ile birlikte ben de okula doğru yürüdüm.Danışmadan kitaplarımı ve ders programını aldıktan sonra ilk derse baktım.Fizik mi?Ahhhh hayır.Okulun ilk günü ve ilk saati böyle iğrenç bir ders olmamalıydı.Fizik sınıfına geçip en arkadaki boş sıraya oturdum.Buradaki bütün kızlar sürtüktü.Eminim hiçbiri bakire değildir.Öğretmenin içeri girmesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.Öğretmen gerçekten çok hoştu.Mavi gözleri insanı kendine çekiyordu.Önce kendini tanıttı.Mr.Jones.O kendini tanıtmaya devam ederken kapı çaldı ve içeriye sabah beni neredeyse ezecek olan çocuk sınıfa girdi.Umarım sadece hocaya soru bir şey sormak için gelmiştir.Çünkü aynı sınıftaysak eminim burası çekilmez bir yer olur.

I NEED YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin