7. BÖLÜM
Nicole
Kendimi odada mal mal bağırırken buldum . Ağlamaya başladım . O beni sevmiyordu . Ben onun zorla evlendiği kızdım . Ona zevk veren o sürtüklerden değildim . Ben onun sahip olamayı istemediği şeylerden biriydim ( sen öyle san :D ) . Son bir kez daha bağırdım .
-SENİ SEVİYORUM LUCAS . BELKİ SEN BENİ SEVMEYECEKSİN AMA BEN SENİ SEVİYORUMMM !!!
Ağlamaya devam ettim . Ona deli gibi aşıktım . Asla sevemem dediğim kişiye .... Evlenmek istemediğim kişiye . Zorla evlendğim kişiye .....
Lucas
Duyduklarımla şok oldum . Ağlıyordu . Ağlamamalıydı . Benim için ağlamamalıydı . Ben kötü biriydim .Onun için fazlasıyla kötü . Ben kiimse için değişemezdim . Ama şu gerçeği kabul etmeliyim : oonu seviyorum ... Onu delirircesine seviyorum ve arzuluyorum . Herkesden çok onu istiyorum . O sürtüklerden daha deneyimsiz daha kısa bu kızı seviyorum . Onu gerçekten istiyorum ve onu seviyorum . Ses kesilince içeri grdm . Uyumuştu . Yanına yaklaştım ve yattım . Masum yüzünü saçlarıbile gizleyemiyordu . O güzel gözlerini ....Elimi yüzünde gezdirdim . Çok güzel ve masumdu . Benim için fazla masumdu . Benle o arasında çok fark vardi . Ve o gitti bana aşık oldu . Olabileceği som kişiye ...Benden nefret ettiğini söylemişti . Nasıl beni seviyor ki ? Beni sevmemesi gerek ...Ama bnde onu seviyorum . Bunu ona nasıl yapacağım ?
Nicole
Uyandığımda yerde Lucasın kolları arasında buldum kendimi . Demek gelmişti . Bana o kadar sıkı sarılmıştı ki onu uyandırmdan kalkamayacağımı anladım .
-Uyan Lucas !
-5 dakika daha anne ...
-Ben Nicole
-Uyandın mı sen ?
-Evettt
-Dün için bişey söylemeyecek misin ?
Diye devam ettim . Gözlerime bakarak
-Dün noldu ki ? dedi
Aman tanrım gittiğimi hatırlamıyor mu ?
-Ben gittim hani neyse ya boşver
Gözlerim doldu . Sinirle odama çıktım . Kapıyı kilitledim . Sevmiyordu işte beni !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA SEVEMEM ...
Teen FictionZorla evlenmek .. Nasıl bir his sizce ? Ben korkuyorum . Ya onu hiç sevemezsem ....Bunu benden babam istedi . Ailem için evlenmek zorundayım . Ama onu ASLA SEVEMEM.. Çünkü evleneceğim kişiden çok fazla nefret ediyorum ...