Kdyz se devce narodilo pro oba rodice to bylo krasne..
Byli strasne stastny ze maji holcicku a ze se o ni muzou starat dali ji jmeno Alete...to se ale zmenilo...
Jeji otec se zacal hadat s jeji matkou..Alete ve svych 4rech letech videla jak tata zmatil mamu..
Bylo ji to lito protoze tohle nikdy nedelal..vsechno bylo jine jeji otec zacal brat drogy zacal hodne pit alkohol..prodal byt museli se prestehovat k babicce tam nemeli kde spat ani co jist..babicka se jednou opila a mala Alete byla ve stresu protoze se babicka chtela zabit ale zpet k tatovi..Da se rict ze se zkazil, ale kym? Cim?
Alete si pokladala otazku co udelala spatne ze ji tata uz nema rad..kazdej vecer
ji cetl knizky a najednou tohle.. tata na ni byl strasne zly..jednou Alete onemocnela tata za ni prisel a byl opili dal ji misto caje rum ..Ona to vypila a bylo ji jeste hur nutil ji to pit a kdyz to videla maminka zacala se s tatou zase hadat..Nic jsem nevnimala..nevedela jsem co se deje ani proc se hadaji ale i pres tu nemoc jsem se hrozne bala..
zavolala jsem policii ale oni prijeli kdyz uz bylo pozde..mamka lezela na zemi v louzi krve..nevedela jsem co mam delat..
Kdyz prijeli policajti..holcicka vsechno rekla policajtum..jenom ze tata uz byl pryc..odjel, odesel od nas rikal ze nas nikdy neopusti a odesel..
Za par let si mamka nasla pritele z ČR..prestehovali se kdyz Aletce bylo 10let..
Alete byla smutna ze musi odejit od vsech pratel..
Prestehovali se do Jicina..
ČTEŠ
Život...
Horrortento pribeh je podle skutecne udalosti..stalo se to v roku 2006.Jde o holcicku co za svuj zivot zazila mnoho hruznych chvil..a mnoho zklamani a bolesti.. timto se vam sveruju se svym zivotem......Snad se vam bude libit..