אני רק רוצה לציין את העובדה שהסיפור הזה הוא הסיפור הראשון שאי פעם כתבתי ורשמתי אותו כשהייתי בכיתה ד', (חדי העין ביניכם ישימו לב שאני כבר לא)
וזהו, מקווה שתהנו💜💜לילי ישבה וקראה את הספר שהכי אהבה כשפתאום ג'יימס התיישב ליד.
"פוטר אין לי כוח אליך עוף מפה" היא מלמלה.
ג'יימס כאילו לא שמע אותה ושאל אותה:"לילי תצאי איתי?" "בפעם המליון ואחת לא!!!!!"
לאחר כמה שעות סריוס עלה לחדר ומצא את ג'יימס שוכב על המיטה מעולף.
סיריוס צרח וניסה להעיר אותו אבל ללא הועיל,בסוף סיריוס הביא מים ושפך אותם על ג'יימס הוא התעורר.
"קרניים הולכים בוא" אמר סיריוס.
"לאן הולכים" מלמל ג'יימס סריוס נבהל מכמה חלש הקול של ג'יימס היה כמעט לחישה.
"למרפאה" ענה סריוס וג'יימס התעלף שוב,סיריוס התחיל לרוץ למרפאה ופגש את מאדם פומפרי בדרך "מה קרה לו?" שאלה מאדם פומפרי באימה.
"לא יודע" ענה סיריוס תוך שהוא מושך בכתפיו,אבל תוכלי לטפל בו בחדר שלנו?
"כן" ענתה מאדם פומפרי
"יופי הסיסמה היא:שניצל מפוחלץ" אמר ומיהר לעלות למעלה.כאשר הגיע אמר"שניצל מפוחלץ" ונכנס לחדר הוא משך הרבה צומת לב.
אך התעלם ועלה לחדר הבנים,שם את ג'יימס על מיטתו וירד אל חדר המועדון.
למטה חיכתה לסיריוס הפתעה לא נעימה:לילי.
"מה עוללתם הפעם?" "מה קרה לו?" "איפה היי..."אבל לילי נאלצה להפסיק לנזוף בסיריוס כי מאדם פומפרי הגיעה.
"הוא למעלה" אמר סיריוס
"באיזה חדר אתם?" שאלה מאדם פומפרי.
"אני אראה לך" אמר סיריוס ועלה למעונות הבנים יחד עם מאדם פומפרי.