საზიზღარი ხარ ! თქვა ჰანეულმა და ჯინს ხელი მხარზე დაარტყა - რა მოხდა ? -ამდენი ხნის განმავლობაში ერთხელაც კი არ დამირეკე ან შემეხმიანე ! -საზიზღარი ძმა ხარ ! -აჰაჰ- ჯინმა უხერხულად გაიცინა და მე გადმომხედა ჯიბეში ხელებ ჩალაგებული მოვდიოდი და ჰანიოლს მივშტერებოდი ჰანეული ჩემსკენ შემოტრიალდა და გამიღიმა წამიერად როდესაც მან შემომხედა გულში პატარა ნემსის ჩხვლეტა ვიგრძენი და დავიბენი -და შენ ვინ ხარ ? დაინტერრსებუომა მკითხა მან დაჯინს მკლავზე შემოეხვია - მე ..მე ..არ ვიცოდი რა მეთქვა მალე ტყული გამოაშკარავდებოდა -ის ჯინია ! წამოიძახა ჯინმა და შუბლიდან ოფილი მოიწმინდა -სასიამივნოა ჯინ -მე ჰანეული ვარ სეჰუნას დაიკო თავს ძლივს ვიკავებდი რომ მასთან არ მივარდნილიყავი და სულის შეკვრამდე არ ჩავხუტებოდი ისე ძალიან მინდოდა მისი სურნელის შეგრძნება რომ სადაც იყო კონტროლს დაკარგავდ ჯინი ამას უმალვე მიხვდა და სალაპარაკო თემა შეცვალა -შენ რას შვები ? ჰკითხა ჰანიოლს მან-არაფერს , ჰანიოლმა თითქოს მოიწყინა -იტყუები ! ჩავუბურდღუნე მე მისის ხმის ტემბრზე მივხვდი რიმ რააღაცას მალავდა -ჰანეულ იცი მე მამასთან შეხვედრა არ მინდა -აჰამ ვიცი რომ მამასთან ცუდი ურთიერთიბა გაქვს და არც დაგაძალებ -კარგი მაშინ სახლში მიგიყვან სახლში ვერ შემოვალ არ მინდა მისი ნახვა -იცი სეჰუნ -ჰანეულმა ჯინს შეხედა -მე იმ სახლში არ ვცხოვრობ - რასქვია სახლში არ ცხოვრიბ წამოვიყვირე მე !
ჯინმა ხველება დაიწყო ჰანეუომა გაკვირვებული შემომხვედა -ყურადღება არ მიაქციო ჰან ! 😁 გაიკრიჭა განერვიულებული ჯინი
-რატომ არ ცხოვრიბ იმ სახლში ? -იკითხა მან
-სამქე ისაა რომ ვიჩხუბე , მამათან ვიჩუბე დაა ... ამის გაგონებაზე სისხლი გამეყინდა ჯინს ხელი მკლავში მოვკიდე და ჩემსკენ გამივათრიე -ერთიწამი ჰან ! ყვიროდა ჯინი
-სეჰუნ დაწყნარდი! თორემ ყველაფერ მიხვდება !
-სულ ფეხებზე მკიდია ! არ მაინტერესებს ! ჩემზე რას იფიქრებ ! მე ის მიყვარს მერე რა ის "ვითომ" ჩემი დაა მე ის მიყვარს ! და ეხლავე ეტყვი მას რომ საცხოვრებლად ჩვენთან გადმოვიდეს!
-კარგი კარგი გამიშვი მკლავი ნუ დამილურჯე !!!!!!!
მე და ჯინი იდიოტის გამომეტყველებით მივედით ჰანეულთან რომელიც გაღიმებული გვიცქერდა -ჰანეულ როგორც შენი ძმა მოვითხოვ რომ ჩემთან და ჯინთან ერთად გადმოხვიდე საცხოვრებლად !
კიმაგრამ! -არავითარი კიმაგრამ ! -აჰ კარგი :/
-კარგი თქვა ჯინმა და წინ გაიქცა მივხვდი მაგ იდიოტის ჩანაფიქრს წინ იმიტომ წავიდა რომ მე და ჰანეულ ერთად დავეტოვებინეთ მაგრამ ჯინი რა ჯინია რამეში რო არ გაყოს თავი ასფალტს ფეხი წამოკრა და მე და ჰანეულს მისი სახლამდე მიყვანა ხოხვით მოგვიწია ! ფეხ გასიებული ჯინი მდივანზე დავაწვინეთ ჰანიოლი მაგიდასთან დაჯდა და დაღლილმა თავი ზედ დადო ჯინი კვნესას მორჩა და თვალი ჩამიკრა ოთახში იდიალურ სიჩუმე და ცოტა უხერხულობის შეგრძნება დადგა ჰანიოლის გვერდით მივედი და სკამზე ჩამოვჯექი -ჰანიოლმა გამიცინა და ჯინს გადახედა -რატომღაც სეჰუნი მეგონე იცი იმიტომ ჩაგეხუტე -კეფა მოვიფხანე და თავი დავაქნიე თანხმობის ნიშნად -არაუშავს ბევრჯერ კი არ მეხუტენიან შენნაირი ლამაზი გოგოები "სეჰუნ ეს რა იდიოტობა თქვი " გავიფიქრე და ჰანიოლის გადავხედე რონელიც ჩემს თითვეულ ნაკვთს აკვირდებოდა -რა იყო ? ვკითხე მას და ოდავ გავიცინე -არა არაფერი ჰანიოომა მაგიდაზე თავი დადო და გაჩუმდა მე კი შიგნიდან პატარა ეაშმაკუნები მღიდნენ მის ტანს ისე ვაკვირდებოდი როგორც დამშეული მგელი საცოდავ ცხვარს მინდოდა რომ მისი გემო გამესინჯა მისი თმები მკერდა და კისერზე აბდაუბდათ იყო მიყრილი ნერწყვი გადავყლაპე თავი ოდნავ დავწიე და მისი ყურებით ვტკბებოდი და ფიქრებში ვიძირებოდიბ როგორ ახლოს იყო ის ჩემთან თან როგორ შორს მისი სურნელი აღმაგრძნებდა და ჩემში ცხოველს აღვძებდა ცოტახანში მდივნიდან ჯინის ხვრინვის ხმა მოისმა მაგიდიდან ავდექი და ჯინს სახეში ბალიში ჩავაფარე ჯინი გადატეიალდა და ხვეინვა შეწყვიტა მაგიდისკენ რომ მივტრიალდი ჰანეულსაც დასძინებოდა გავიცინე მასთან მივედი ჩავიხარე და ჩურჩულით ჩავილაპარაკე -მაინც ჩემი გახდები პატარავ -ჰანეული ხელში ავიყვანე და ოთახისკენ წავიყვანე გული ამოვარდნაზე მქონდა მისი ცხელი სუნთქვა პირდაპირ ჩემს ტუჩებს ეხეთქებოდა მისმა სურნელებამ დამათრო ჰანეული ოთახში შევიყვანე და ლოგინზე დავაწვინე მეც ჩამოვჯექი და ჰანეულისკენ დავიხარე ტუჩებზე ნაზად ვაკოცე მინდოდა რომ ჩემი გამხდარიყო მაგრამ მივხვდი რომ უბრალოდ ნაბიჭვარივით ვიქცეოდი ოთახსიდან სწრაფად გამოვედი და კარები მწარედ მოვიხურე თავში ხელი ჭამოვირტყი -ნაბიჭვარი ვარ! !!! დავიყვირე და სახლიდან გარეთ გავვარდი რომ სუფთა ჰაერი ჩამესუნთქა...
YOU ARE READING
Big Brother💙
FanfictionRomantic, drama, +16 ....უნცროს დაზე შეყვარებული ბიჭის და მისი მეგობრის ისტორია ....