Louis Tomlinson
A devenit profesor de actorie .
*dupa X Factor*
-A fost frumos la X Factor ! spune Louis.
- Da? il întreaba una dintre surorile lui.
-Nu ! A fost oribil ! Nu aveam ce sa caut acolo si totuși eu am fost ...
-Haide! Nu a fost chiar asa rău . spune Johannah.
-De unde sti tu ? Tu nu ai fost acolo sa vezi cum e !
-Ma bucur ca te-ai întors ! Te iubesc ! spune Eleanor.
-Si eu te iubesc !
*dupa 5 ani *
Louis si-a terminat studiile si acum preda actorie la un teatru de amatori din Doncaster.
-A fi sau a nu fi ... spune un elev.
-Stop ! Nu e bine ! Trebuie sa pui suflet ! Uite ! Asa se face : "A fi sau a nu fi ..." .Repeta !spune Profesorul Lou'.
-A fi sau a nu fi ... repeta elevul .
-Perfect ! Bravo ! Continua .
Louis scotea niște actori bun . El se mândrea cu ceea ce face .Louis s-a gândit sa scrie o piesa . Dar nu orice piesa : o piesa de teatru muzicală .
El a scris scenariul si muzica ,dar nu avea actori . A dat auditii .A găsit câțiva actori ,dar ii mai trebuia un cântăreț destul de bun si priceput . Unde găsea el ce își dorea ?
A căutată ceva timp ,dar s-a dat bătut .
S-a angajat la o scoala de arte din Holmes Chapel unde va preda actorie .
*dupa 10 ani*
La scoala de arte directorul face un anunț :
-Veți avea colegi noi ! Va rog sa va înțelegeti si sa ajutati noile talente sa se dezvolte .
-Oh ,super ! Alți profesori pe care sa ii tachinez . chicoteste Lou' cu un zâmbet malefic pe buze.
-Ce ai spus Tomlinson ? întreaba directorul .
-Noii profesori sunt bine veniți ! răspunde Louis rămânând cu același zâmbet .
Directorul ii prezintă pe profesorii .
-Profesoara de muzica doamna Abigail Duncan, profesorul de sport Mason Aiden , profesoara de desen Olivia Hale , profesorul de engleza Zayn Malik.
Cand aude numele profului de engleza,Louis tresare si își scoate ochii din Caietul cu scenarii. I se pare cunoscut numele de Zayn Malik . Dupa câteva momente își aduce aminte de acest nume . Clopoțelul suna . Louis se duce la Zayn sa vorbească cu el .
-Bine ai venit Zayn ! spune Lou' .
-Multumesc .
-Eu sunt Louis Tomlinson .
-Cred ca te cunosc ...
-Serios ? spune sarcastic Louis.
-Da . Dar nu știu de unde ...
-Iti zic eu de unde ! De la X Factor .
-Oh da ! Deci ai ajuns profesor ?
-Nu ! Ti se pare ! Am rămas repetent pana la vârsta asta !
-Același umor ! rade Zayn.
-Nu ai mai continuat nici tu cu muzica ?
-Nu .Ce rost mai avea ? Am avut o șansa si am ratat-o ...
-Si eu am renunțat ... Intr-un fel ... Adică sunt profesor de actorie ... Uneori imi trebuie si muzica.
_______
Louis si Eleanor sunt in fata altarului având multe emoții :
-Eleanor Calder il iei in căsătorie pe Louis Tomlinson fiindu-i alături la bine si la greu,la tristete ,la bucurie ,la belsiug sau la sărăcie ? Întreaba preotul .
-Da ! răspunde convinsă Eleanor .
-Louis Tomlinson o iei in căsătorie pe Eleanor Calder fiindu-i alături la bine si la greu,la tristete,la bucurie,la belsiug sau la sărăcie ? il întreaba preotul pe Louis.
-Da ! răspunde si el la fel de convins .
Eleanor a devenit doamna Tomlinson .
Erau fericiti ,iar dupa câteva zile au aflat ca vor fi părinți .
-O sa am un mic morcovel ! spune Louis in culmea fericirii .
-Nu-ti trata copilul ca pe o mâncare ! il mustreaza El .
-Morcovul nu e o mancare ! E o leguma !
-Bine . Eleanor il aproba si il sărută .
*dupa 20 de ani*
-Mănâncă morcovi ,Jacob ! ii spune Louis fiului sau.
-Nu mai vreau !! Lăsa-ma cu morcovii tai !! Jacob fuge de tatăl sau ,cei doi alergând prin casa .
-Louis ! Striga suparata Eleanor . Lăsa copilul !!
Cei doi se opresc ,iar Louis ca un tata responsabil il trimite pe Jacob sa-si facă temele.
*dupa 25 de ani*
-Tata ! Am nevoie de un sfat ! Il solicita Jacob pe Louis.
-Nu sunt bun cu sfaturile ! Du-te la mama ta !
-Te rog ! Tata !
-Ok . Ascult !
-Imi place de o fata ... Si nu știu cum sa vorbesc cu ea ...
-Poti sa-i faci un compliment sau poti sa-i reciti o poezie ...
-Bine ... O sa încerc .
-Si cum o cheama ? E frumoasa ?
-Darcy Styles si normal ca e frumoasa.
-Hmm... Styles ... Styles ...
-De ce ii repeți numele ? Are stil nu ?
-Imi pare cunoscut ...
-Sa nu imi spui iar ca ai avut un elev cu numele asta si ca era mai talentat ca mine.
-Nu ! Știu ! Harry Styles ! A participat la X Factor .
-Oare e tatăl ei ?
-Daca are parul cret ...
-Da . Il are ! Ii cunoști tatăl! Super ! Acum poti sa vorbesti cu el si sa ii spui ca imi place de fiica lui !
-Te-ai ticnit ,morcovel ? Nici nu am cum sa vorbesc cu el !
-Bine ! O sa ai nevoie de mine , dar Jacob o sa fie ocupat . Mulțumesc Tommo!
CITEȘTI
Another life - One Direction
FanfictionCum ar fi fara One Direction? Daca One Direction nu ar fi existat cei 5 băieți ar rămâne la stadiul de "oameni obișnuiți" . Harry Styles,Niall Horan,Louis Tomlinson,Liam Payne si Zayn Malik si-au încercat norocul la concursul britanic X Factor.Ce s...