(Δυο μέρες μετα -Παραςκευη)
"Ροζυ δεν ακούω κουβέντα ! Δεν θα πας πουθενά !"
"Πω έλα ρε μπαμπα τωρα " παραπονιεμαι , δν μπορει να μου το κανει αυτο!!!
"Οχι ! Θα μείνεις σπίτι !"
"Οχι ρε μπαμπα ! Αφου κοιτά μια χαρά ειμαι !" Λεω και προσπαθώ να σηκωθώ .
Οκευ μπορει κάθε φορα που σηκώνομαι να νιωθω σαν να εχω κανει 100 σβούρες γυρω απο τον εαυτό μου .
Με απλα λόγια ; Ζαλίζομαι , πονάω - παντού ..
Και πάνω απο ολα στο κεφάλι .
Πω ναι εκει ..
Εκτος απο πυρετό ας μην ξεχνάμε οτι έφαγα και μια μπάλα κατακούτελα πριν δυο μέρες !
Μπορει να μιλάω όπως μιλάει ένας νταλικέρης που κανει πέντε πακέτα τσιγάρα την ημέρα ..
Αλλα ειμαι καλα ! Τρίκαλα μην σας πω !!!"Ροζυ ειπα οχι ! Δεν θα πας σχολείο παει και τελείωσε . Τωρα έλα να σε φιλήσω γτ πρεπει να φύγω " λεει και εγω σταύρωνω τα χερια μου κατω απο το στήθος μου και μουτρωνω - σήμερα θα παρουσιασω- δλδ θα παρουσίαζα ...την εργασια για την βιολογία !!
"Η γιαγιά θα ερθει το μέσημερακι , φαγητό εψει στην κουζίνα και οτι χρειαστείς παρε με ενα τηλέφωνο " λεει και αφου με φιλάει στο κούτελο φεύγει
"Εχεις πυρετό παρε ντεπόν !" Φωνάζει και επειτα βγαίνει απο την πόρτα
Πφ.. Το ντεπόν ειναι στην κουζίνα .
Η κουζίνα ειναι στα αριστερά του σπιτιού .
Εγω βρίσκομαι στο σαλόνι .
Που ειναι στην δεξιά μεριά του σπιτιού .
Άρα εχει καποια διαδρομή !
Μεσόκοπη κοπέλα θα τρέχω σε κουζίνες ; Γτ αφπυ ξέρουν οτι ειμαι άρρωστη δν μ έφεραν εδω το ντεπόν ;
Γκρρρρρ!
Τι ; Οχι 'γκρρρ'! Ετσι κανουν πι τίγρεις (και κατ'επεκταση τα τιγράκια - εκει θα κολλήσουμε τωρα ;) και ετσι με λεει ο χιμπατζής - δλδ ο Μηχαλης !
Οποτε ..,,
ΠΦφφφφφ ! (Αυτο θα λεω ! Χα ! Πάρτα Μηχαλακι ! Ροζυ Μηχαλης 1-0)(...)
"Σιγουρα ειμαι καλα . Οχι να μην ερθεις ! Άρρωστη ειμαι οχι ετοιμοθάνατη ! Αν πεινάω θα βάλω να φάω ! Χεράκια εχω -" χεράκια μπορει να εχω , αλλα με πονάνε.
"-..να κάτσεις στα αυγά σου ! Εξαλλου δεν θελω να σε κολλήσω ρε . Πυρετό εχω .. Και το χτύπημα στο κεφάλι απο την μπάλα δεν βοηθάει ιδιαίτερα .. Τι ; Ναι ε ...; Του ειπα να μην ερθει το πρωι γτ θα μεπηγεναι ο μπαμπας σμρ αλλα τλκ δν πήγα καθόλου . Ρώτησε ; - α καλα καλα τα λέμε " λεω και αφηνω το κινητο διπλα μου .Η Αγγελα με εψει παρει πάνω απο δεκα τηλέφωνα λες και εχω τπτ το σοβαρό δλδ ! Αλλα Οκευ νοιάζεται .
Ναι Καλε .. Και ο χιμπατζής νοιάζεται - δεν με πηρε ούτε καν τηλέφωνο !Απο την μέρα που μιλήσαμε το βραδυ ειναι λιγο περίεργα , δν ξερω ... Την επόμενη (δηλαδη εχθες ) δν μιλήσαμε πολυ στο σχολείο... Βασικα απλα με πήγε σχολείο και δεν ανταλλάξαμε κουβέντα. Και δν ξερω και τι έπαθε δλδ
YOU ARE READING
Faking It
Teen Fiction-"Για να κανουμε τον Ορεστη να σε προσέξει... την Σια να μετανιωςει που με απατηςε και όλες τις άλλες να σταματηςουν να σε περιφρονούν και να με πριζουν ,πρεπει να κανουμε κατι πολυ απλό " Λει και ενω παίζει με τα κλειδιά της μηχανής του σταματάει κ...