August's POV: After Lani Left, Angel Came Back Over. "What Manee ?" I Said Opening The Door. "August Can You atleast Listen?" She Said Coming In. "Listen To What, uu Basically Dating Yo Daughter BoyyFrienn, TF Kindaa Shxtt Is Dehtt ?" I Yelled. "It's Not Likee Dehtt Tho." She Said. This Bxtchh Reallyy Boutt To Piss Mehh Off. "I'm Sorry." She Said. "Can We Pick Back Up Where We Left Off?" She Asked Rubbing My Manhood. She Led Meh Upstairs, ii Wasn't Reallyy Fuckinn Widd it, I Had Lani On Da Brain. I Still Loved Angel, But Whatever She Wants.
Lani's POV: ii Pulled Up In Da Garage and Cut The Car Off. "Danqq Boo Livin' Lavish !" Ava Said Grabbing Her Shxtt. "Can't Wait To See This Boo of Yours." She Said Closing The Trunk. "Girl I Live here With My Stepdaddy." I Said Laughing Locking the Car Up. "Yeen Shxtt Ava!" I Laughed Opening The Door. "Put Yo Shxtt In My Room, Down The Hall On Yaa Left." I Said Jogging Upstairs. I Opened The Door To August's Room "Ayee I'm-" I Stopped Mid Sentence "LANI!" My Maa Screamed In Embarrassment, I Could Give aa Fuck Less about Her. I Looked at August and Back at Her. I Just Walked Away Mad As aa MuthaaFuckaa! "Guhh The Hell Wrong Witchuu?" Ava Said Coming Out The Kitchen Eating Myy Damn Frozen Pineapple Pop. "Nun Manee!" I Said About To Cook Dinner. "So What uu Hunqryy Faa?" I Asked Searching The Refrigerator. "Ooooohhh Girl Hot Wings ndd Rotel Dip." Ava Said Smiling. I Nodded and got To Cookinn. A Few Minutes Later My Maa ndd August Came Downstairs. I Heard Ava And My Maa Chop it Up. August Came in The Kitchen "Ayee Babes, Imaa Be Backk Later." My Ma Said Tongue Kissing TF Outtaa Him "iiqhtt Maa." He Said Wiping His Lips When She Walked Away. "Ayee Hoee? How Many Wings uu Wantt ?" I Yelled To Ava "10 Bxtchh !" She Laughed Back. I Glanced at August Who Was Watchinn Myy Everyy Fuckinn Movee. "What?" I Asked Reaching For The Rotel Sauce. "TF Is Yo Prol'em Maa?" He Said. "TF uu Mean What's Myy Damn Problem? Uu Fuckedd Mehh Likee There Was No Tomorrow, ii Leavee Faa 20mins And uu Fuckinn Her Likee She Wasn't Cheating On uu." I Yelled Beyond Pissed. "Maa Chill." He Said Reaching For Mehh. "Don't Touchh Mehh!" I Said Blinking Back Tears.