Merhaba
Ben Maria.18 yaşındayım ve okuyorum.Annemle beraber yaşıyorum.Babam ben 10 yaşındayken bizi bırakıp gitmiş.Bu yüzden ondan nefret ediyorum.Olsun ben annemle beraber mutluyum.Taa ki annemin kanser olduğunu öğrenene kadar.Annem bunu benden 2 sene boyunca saklamış.Annem çalışmıyor babam bize para gönderiyor.Ondan ne kadar nefret etsemde o parayı almam gerekiyor.Annemin tedavi olması gerekiyor.Ve benim acil iş bulmam gerekiyor,onu kaybedemem ,ben onsuz yaşayamam,annem benim tek sığınağım.Son bir haftadır okula gitmiyorum.Sabah kalkar kalkmaz lavobaya gidip dişlerimi fırçaladım.Üzerimi değiştirip mutfağa gittim ve kahvaltıyı hazırladım.Annem hala uyuyordu.Ben hızlıca kahvaltımı yapıp,küçük bir tepsiye salam,zeytin,peynir gibi şeyleri koyup yukarı çıktım.Annem hala uyuyordu,yanına gidip onu uyandırdım.
-Günaydın anneciğim.
-Günaydın kızım,dedim ve hemen ona hazırladığım tepsiyi verdim ve onu öpüp çıktım.Bugün iş arayacaktım.Zaten artık okulada gitmiyorum.Çalışmalıyım ve annemi tedavi ettirmeliyim onu babamın parası ile değil kendi paramla tedavi ettireceğim.Bir kaç yere CV'mi verdim.Artık tek iş onların bana geri dönmeleriydi.Eve geldiğimde akşam olmuştu,saatin nasıl geçtiğini anlayamamıştım.Hemen odama çıkıp duş aldım.Çok yorgundum.Duştan çıktıktan sonra giyinirken telefonum çaldı.Kimin aradığını bilmiyordum ama açtım.
-Alo Maria'lamı görüşüyorum.
-Buyrun benim.
-Tatlım,ben Pattie.Bugün iş görüşmesi için gelmiştin hatırladın mı?
-Aaa evet efendim hatırladım.
-Tatlım işe alındın sana çoçuk bakıcılığının uygun olduğunu düşündüm.Yarın gelirsen ayrıntıları konuşuruz.
-Peki efendim yarın geleceğim,dedim ve adresi alıp telefonu kapattım.Çok mutluydum.Para kazanacaktım ve annemi tedavi ettirecektim.Hemen yattım,ilk defa uykuya bu kadar çabuk daldım.
SABAH*
Sabah alarmımın sesiyle uyandım.Hemen lavaboya(yanlış yazmış olabilirim)gidip işlerimi hallettim.Sonra hemen çıkıp kot şortumu ,üzerine t-shırt önünde dudak resmi var,onun üzerien krem rengi ince bir hırka,onun altına converslerimi giydim.Saçlarımı salık bırakıp,hafif makyaj yaptım.Sonunda hazırdım.Annem çoktan uyanmıştı,kahvaltıyı hazırlıyordu.Kahvaltı yapmayacaktım,ilk iş günümde geç kalmak istemem.
-Tatlım nereye?
-Akşam görüşürüz anne,dedim ve evden çıktım.Ona söylemedim çünkü ona süpriz yapacaktım.Bir taksi çevirip Pattie'nin verdiği adrese gittim.İndiğimde gözlerime inanamadım,vayy canına burası saray yavrusu gibiydi.Çok zengin olmalıydılar.Büyük demir kapıdan içeri girdim ve evin kapısını tıkladım.Bemim yaşlarımda bir kız kapıyı açtı.Üzerinde beyaz bir gömlek,altında kısa siyah bir etek,onun altında siyah topuklu ayakkabı ve son olarak üzerinde siyah beyaz bir önlük vardı.Saçlarını at kuyruğu yapmıştı.Sanırsam bu evin hitmetçilerinden biriydi.(hadi cnm)....
-Ben iş görüşmesi için gelmiştim.
-Evet buyrun Pattie hanım sizi bekliyor,dedi.Çok heyecanlıydım.Beni salona götürdü.Evet Pattie bu olmalıydı.
-Hoşgeldin tatlım.
-Hoşbulduk efendim.(ne deneceğini bilmediğim için böyle yazdım.)
-Tatlım düşündüm sen çoçuk bakıcılığı yap.
-Peki efendim,dedim.Pattie ''Miley biraz gelirmisin''diye seslendi.Bana kapıyı açan kız geldi.Evet bir tanesini adını öğrendim.
-Miley çoçukları getirirmisin.