Prolog

1.7K 107 23
                                    

Rosalie Black to prawie zwykła dziewczyna. Ma 17 lat a mimo to nadal jest jak dziecko. Czerwone jak krew włosy, zielone oczy jak szmaragdy, 160 cm wzrostu. Te atuty czyniły ją słodką i uroczą dziewczyną. W szkole była normalnie traktowana, jednak kiedy dowiedziano się, a raczej plotki głosiły, że miała duże wpływy na oceny u nauczycieli. Pewnie spytacie czemu? Każdy się zastanawiał jak w takim wieku dziewczyna mogła mieć zysk. I no wymyślili albo bardziej ubzdurali sobie, iż Rosalie puszcza się z nauczycielami. I tak od tamtego momentu te pogłoski niszyczyły życie dziewczynie. Załamana zaczęła się głodzić i ciąć oraz ubierać inaczej. Ze zwykłej pogodnej i wesołej dziewczynki stała się wręcz pozorom nie jakaś zimna suka tylko zamknęła się w sobie i pogłębiała swe cierpienia. Do momentu kiedy spotka jego....

Offenderman...co tu dużo mówić zwykły morderca i maszyna do gwłacenia wszystkiego co chodzi. No prawie wszystkiego. Głównie robi to z kobietami. Uwodzi zagubione, samotne duszyczki na ulicach a potem zadowala je dając im tyle rozkoszy ile można. Zadowalał samego siebie jak i swe ofiary. Każda kobieta po spotkaniu z nim chciała umrzeć wiedząc, że nie będzie nigdy w życiu miała idealnego mężczyzny. Offender spełniał ich prośby...ale co się stanie jeśli spotka taką dziewczynę jak Rosalie...

******
Hej kochani
Pierwszy od jakiegoś czasu prolog*duma* no ale do rzeczy. Ta książka pojawi się zapewne w kilku rozdziałach. Dlatego zapowiadam iż nie będzie żadnej kontynuacji czy coś.
Długo myślałam nad fabułą ale coś wyszło.
Do nexta...

My Bloody ValentineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz