#Di Club
"Oi budak ,aq nak vodka 2 botol ok. Ko hantar kat meja aq secepat mungkin faham?" kata seorang pelanggan
Jungkook hanya mengangguk dan pergi mengmbil vodka. Dan pergi letakkan botol itu di meja pelanggan lelaki tersebut, lelaki tersebut sedang berfoya-ii dengn gadis-ii yang cantik dan sexy sehingga menjolok mata. Ketika dia hendak beredar dari situ lelaki tersebut terus memanggilnya lagi "oi budak. Datang sini jap" kata lelaki tersebut. Jungkook pergi ke tmpat lelaki tersebut dan berkata "ye? Ada apa yang..." belum sempat dihabiskan ucapan tersebut lelaki terbabit telah mencurah air arah ke arah muka jungkook. Dengan bangga lelaki itu bercakap "hahaha.. Tengok , kesian budak waiter ni. Kena simbah air. Hahahaha . dah pergi" jungkook terus berpaling dari situ . sedang jungkook berjalan ingin ke tandas dia terlanggar dengan seorang yoeja sehingga menyebabkan yoeja tersebut jatuh "Awww.. Jalan tu tengok orang la!! Xnampak ke yoeja yg cantik cam aq ni?" kata yoeja tersebut.
"Mian mianhae. Cik tak apa-ii ke?" kata jungkook sambil cuba menolong yoeja tersebut untuk bangun. "Hishhh.. Ko ni.." terbatal niat yoeja tersebut untuk memaki jungkook kerana Yoeja tersebut terpandang muka jungkook yang sangat hensem+cute tersebut. "Ohh.
Takpa-ii saya okay. Umm... Awak sapa nama?" kata yoeja itu. " saya Jeon Jungkook . saya hanya waiter disini." kata jungkook sambil menunduk hormat. "Ohh... Patutla baju awak cam baju waiter. Saya hyuna. Kim hyuna.. Tapi.. Jap knpe baju awak basah ni?" Kata hyuna sambil memeggang dada jungkook yang dibaluti dengan baju yang basah. "Eh, tak da pape. Cik jangan risau . cik enjoy la dulu di dalam. " kata jungkook sambil cuba untuk pergi dari situ tapi hyuna menghalangnya. "Jap.. Meh ikot saya" kata hyuna sambil menarik tangan jungkook keluar dari club.Di Tempat parking
Hyuna menarik tangan jungkook hingga ke keretanya. Dengan tanpa sengan silu. Hyuna membuka baju kemeja putih yg dipakai jungkook.
"Cik.. Cik nak buat apa ni?" kata jungkook yang mula ketakutan.
Hyuna terus memandang jungkook dan menjilat bahagian leher jungkook dan mengambil sapu tangan kecil dan lap pada dada jungkook. "Yaaa... Cik .. Jangan.." kata jungkook dengan lembut. "Dia comel sangat laa.. Aq betul-ii rasa nak makan dia ni.." bisik hati hyuna. "Okay dah.." kata hyuna & membuka pintu belakang keretanya sambil mengeluarkan baju kemeja putih.
"Nah pakai baju ni. Ni baju oppa saya yang baru saya ambil dari lobi tadi . saya rasa muat dengan saiz badan awak tu." kata hyuna.
"Ohh.. Tapi.." jungkook brsuara.
"Tak payah tapi-ii. Baju awak ni biar saya cucikan.. Saya tolong awak ni ikhlas tau" kata hyuna . tapi dlm hatinya "ni sebab ko comel dan aq dah tak sabar nk miliki ko, baru la aq boleh lari dari BF aq yang bengong tu"Sorry guys.. Part ni sikit ja dulu.. Hoho.. Bagi suspen sikit. So klau korang nak sambungannya. Komen and vote okay.. 😘😘
YOU ARE READING
[Byuntae] My Cute Husband
FanfictionMengisahkan tentang seorang namja yang bernama Jungkook . dia adalah namja yang sngat innocent+cute. dia dari keluarga yang sangat miskin, ini kerana dia ditinggalkan hutang oleh ibubapanya yang sudah melarikan diri. dia terpaksa bekerja sebagai wai...