Očaravajući naslov, znam. Mislite da nikad niste vidjeli bijelo govno? O, da,jeste. To je ono smeće koje pada kao kiša i svake zime se zalediš zbog njega. Ah,da,neki čak kažu snijeg. Ma smeće je pravi naziv.
Ne da ne volim zimu,ja ju prezirem. Trebala bih kao medvjed spavati zimski san,ali nisam te sreće.
Izađem do prodavnice da kupim hljeb,vratim se kući i sjedim dva sata pored radijatora samo da mi se prsti odlede.
A tek ti slojevi odjeće 😱 Ko voli biti zatrpan u svu tu silnu odjeću kao eskimi? Pa niko,logično... Svi bi radije da u kupaćem šetaju po nekoj plaži.
Čim krene vani padati,odma pada i na fejsu. ,,Jao pada snijeg" ,,budi tu kad padne snijeg" ,,vidi pada snijeg" ,,nisam znala da pada snijeg dok nisam usla na fb" itd itd itd. Ne zna se ko je gori,da li ovi sto stavljaju statuse za snijeg ili ovi sto stavljaju statuse za ove sto stavljaju statuse za snijeg(ova rečenica je toliko nelogična al' jebigaaa). Strašno kako znaju smarati,zato ne ulazim na početnu dok ne prestane padati.
Ali,čekajte,to nije sve. Na prvom mjestu liste vezane za ovu temu,su oni ljudi koji su presrećni kad pada snijeg. Tipa ,,jao vidi pada snijeg,baš je fin" ,,obožavam snijeg" itd. PA SESTRO DRAGA AKO GA VOLIŠ NOSI GA KUĆI,JA HOĆU SVOJE LJETO! Užas...
Ima li iko slično mišljenje ili ste vi neki od ovih tipova? 😂