Leylanin agzindan
Her yil oldugu gibi bu yilda bizim Tatil koyune gitiyoruz. Orayi cok ozlemistim zaten. Cemre ve Taner ile gene guzel bir yaz gecirecegimize inaniyorum. Ben bunlari dusunurken annem geldi yanima "Hazirmisin canim" "Hazirim annecim". Tam kapidan cikarken zil caldi. Kesin Cemredir. Kapiyi actim anda boynuma sarildi bizim kiz. Deli iste ne olacak. "Yaza hazirmiyiz Leylacim" "Tabi haziriz canisim". Annemler bize gulerken arabaya bindik tek araba gitiyorduk cunku babam ve Cemrenin babasi sonradan gelecekti. Her zamanki gibi toplantilarini bitirdikten sonra.
Taneri okul tatil olduktan sonra gormemistik bu da oluyor ki 1 haftatir gormuyoruz. Onlar tatil koyune onceden gitmislerdi hattaha okulun bittigi gun. Neyseki gitinc onu gorecektik.
Daha varmamiza 1 saat vardi Cemreye baktigimda uyuyordu. Fazla enerji harcadi 1 hafta kendini alisverise vurmustu tatil koyu icin neymis her gune farkli elbise almasi gerekiyormus manyak kiz...
Bende yorgun dusmustum ve uyumaya karar verdim...
Cagtayin agzindan
Enes kosa kosa geliyordu. Ne oldugunu anlayamadim. Geldiginde "Tatil koyune gitiyoruz oglum hazirlan" diye bagirdi. "Yani bu yaz yurtdisi yok off ya." dedim bende. "bak oglum ev bizim olucak bu yil annemler yurtdisinda bense tatil koyunde hadi bavulu hazirla yarin cikariz." "Ooo ev bizimse sorun yok hemen hazirliyorum" Cok sevindim en azindan ilk defa ailesiz tatil yapicaz yurtdisi degil ama olsun. Ben bunlari dusunurken bizimki ucmus. Neyse bende hazirlanayim ama once su Enesi arayimda saati ogreneyim. Heyecandan soylemeyi unuttu ee bende sormadim tek onu suclamamak lazim."Neden aradin Cagtay cok bu ozledin yoksa daha demin yanindaydim oysa" birde kiz gibi cikardi sesini komik ya. " Enes yarin saat kacta cikariz onu sormak icin aradim" "Hmm 6-7 gibi cikariz sabah gun olmesin demi 2 saatlik yol var birde" "Erken kalkicaz yani tmm neyse yarin gorusuruz." "Bye".
***********
Sabaha hersey hazirdi. Enes gelince yolla ciktik. Sarkilar turkuler yolda eglene eglene geldik tatil koyune. Burda hayat erken basliyormus vay. Herkez havuzda denizdeydi. Bazilarida sabah kosusu yapiyordu. Benimde ihtiyacim var bir kosuya ama aksama artik cunku yol yordu beni. Ama once iyi birseyler yemem lazim tabi. Enesle eve gitip esyalari biraktik sonra da kahvalti icin restoranta gittik.
Vay vay vay burda guzel kizlar varmis. Enes birilerinin yanina gitti satti vallah.
"Cagtay gel bak bu Taner super biri cok komiktir kendisi. Ee senin kizlar nerde Cemre ve adi neydi Leyla?."
Ordan bir kiz kosuyordu bize dogru offf super bir kiz bu "Tanerrrrrr"diye bagiriyordu birde arkasindan ikinci kiz "Taner bizsiz naptin buralarda?" diye sordu. Bu Taner baya seviliyor herhalde. Enes kizlara donup "Hayir olamaz yoksa sen Cemremisin?" kiz da "Evet ben Cemre sen kimsin?" "Beni hatirlamadin galiba ben Enes" Askolsun Enes boyle guzel arkadaslarin var ve ben simdi ogreniyorum. 2. kiz yaklasti "Enes nerelerdeydin kac yil oldu ya en son seni gordugumuzde resmen 10 yasindaydik simdi ise 20 yasindayiz." " Leyla bu senmisi bizim su cirkin Leyla." Yok bu Enes gercekten salak bu kiza cirkin denilirmi bomba masallah.
Leylanin agzindan
Enes gelmis Tanerle konusuyordu. Bizi tanidi ama ben yanindakini taniyamadim. Ama cok yakisikliymis bomba. Enes bizi tanistirmayacak galiba. Eee ele almak lazim "Enescim yanindaki arkadas kim" diye sorunca Eneste gulup "Cagtay" bende "menun oldum" diyim ellini sıktım. Sonra herkez tanisti iste.
Yarim saat sonra Cemre "Hadi kalkalim Leyla daha aksama hazirlanicaz." dedi sonra onurlerine donup "sizde partide olucaksiniz demi sonucta herzamanki gibi super bir parti olucak." dedi. Bende onu basimi sallayarak katildim.
Cagtayin agzindan
Ne guzel konusuyorduk ama kizlar kalkti aksama parti varmis. Iyi bare super zaten ben partiyi cok severim. Bugun ucucaz desene. "Tanistigima memnun aldum Taner yeniden ama ben kalkayim biraz dinlenicem partiye hazirlik olsun." dedim ve kalktim. Aksami sabirsizlikla bekliyorum...
Bu arada benim kosu bugunluk icin yatmisa benziyor... Neyse ya yarim kosucaz artik...