Eveeeeet yeni hikayemin tanıtımı gerçekten iğrenç biliyorum . O yüzden hemen başlayalımmmmm .
-Sienna-
Selam. Adım Sienna. Beni tanıdıkta iğreneceğinize iddiaya girebilirsiniz. Ama önyargı dünyayı batıracak silahların başında gelir. Bunu unutmayın. Öncelikle kendimi tanıtayım. Dediğim gibi adım Sienna Brooks. Kıpkısa bir boyum, iğrenç bir kilom var. 16 yaşında, 49 kiloyum. Bir şeytan gibi sipsiyah saçlarım, sürekli parlayan lacivert gözlerim var. Ayrıca gerçek anlamda yerlerde sürünen bir özgüvenim ve 174 IQ'm var. Amerika, Washıngton'da doğdum. Fakat annem ve babam İtalyan. Normal bir kız değilim. Şimdilik bu kadar tanımanız yeter. Fakat birşey daha açıklamak istiyorum: Eric Wu benim amcam. !!!!
NOT: Lütfen sarı kağıtta okuyun. Ilk birkaç bölümler bunun gibi kısa ve örtülü olacak. Sonra açılmaya başlayacağım. Ayrıca 10. Bölümden sonra vote sınırı olacak.... Şimdilik kimse beni tanımıyor. Fakat bu hikayeyi yaşatmak için takip edilmem gerekiyor. Sizden en büyük isteğim bu hikayeyi gördükten sonra başkalarıylada paylaşmanız. Ben gerçekten çok hızlı yazarım. Hikayem beğenilirse günde 2 bölüm bile yazabilirim. Bu hikayeyi okuduğunuz için asla pişman olmayacaksınız. Sizi temin ederim. Dediğim gibi önyargı herşeyi mahveder....