Chapter 1

22 0 0
                                    

Eşti singur în vârtejul suferinţei tale şi dacă vrei să tragi aer trebuie să tragi aer în piept si să te scufunzi până se sfârşeşte.Cu fiecare zi care va trece,vei mai fi uitat puţin câte puţin,vindecă-te singur.E TOT CE POŢI FACE PENTRU TINE.

De atâtea ori am citit aceste rânduri care sunt singurele averi pe care le am.De multe ori,gânduri se scurg pe obrajii mei rumeni,gânduri inutile,dar pline de speranţe.Şi mă gândesc,de ce oamenii trăiesc intr-un haos absolut,unde puterea banilor domină,acolo unde bătrânii oameni se-nchină la răutăţile la care sunt supuşi.De ce tratăm cu indiferenţă incompatibilitatea copiilor care doresc cu adevărat sa-nveţe.dar nu dispun de situaţia financiară necesară pentru a fi acceptaţi în şcoli.

Uhh,gândurile nu-mi dau pace,m-au acaparat ani îndelungaţi,astfel încât să-mi urăsc propria persoană pentru neputiinţa de care dă dovadă.Daca as fi mai apt,daca as avea o personalitate mult mai brava decat este,dar..degeaba.Nimeni nu ma ia in seama,nici macar mama care m-a conceput n-a facut-o. Nu i-a pasat ca eram mic,si s-a dus intr-o lume mai buna,lasandu-ma in aceasta lume pierdut,aflat in cautarea unor raspunsuri de care nu sunt capabil sa le inteleg.DE CE?

*Eram complet alb si neted,de parca as fi fost sculptat in os,iar chipul meu parea sa fie la fel de neinsufletit ca acela al unei statui,cu exceptia ochilor de un verde sclipitor,care,priveau fix ca niste flacari intr-un craniu.*Eram un biet baiat care se transforma intr-un barbat care abea incepea sa descopere lumea.Viata mea capata sens doar atunci cand sunt singur si reflectez asupra ideilor inexplicabile ce-mi vin in minte,desi uneori nu le inteleg,imi place sa reflectez ,am o gandire aparte,originala care ma desparte de restul lumii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dreptul la timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum