Capitolul I

182 11 0
                                    

    Era aproape ora 07:00 , iar eu nu  ma pregatisem absolut deloc pentru plecarea mea la liceu . * Frumos nu ? *  Imi era atat de teama incat  stateam nemiscata in fata oglinzii  imaginandu-mi cum voi fi inconjurata de o multime de necunoscuti printre care se  aflau viitorii mei prienteni dar si dusmani . 

                                                                             **********

      Nu stiu cum si cand am ajuns in masina, impreuna cu mama si cativa prieteni din generala care, la fel ca si mine, erau elevi la acelasi liceu. Macar cunosteam pe cineva . 

     Dupa 2 ore si ceva de mers am ajuns in sfarsit in fata liceului. Erau o multime de elevi sau mai bine zis BOBOCI care asteptau nerebdatori sa-si cunoasca viitorii profesori , prieteni si colegi . Analizam absolut fiecare elev care se afla in incinta liceului gandindu-ma ca printre acei boboci se aflau si viitorii mei colegi .

    In mai putin de 30 de minute de cand  ne aflam in fata liceului, se iveste o femeie scunda , slabuta cu ochii mari care avea fata unui copil in timp ce-si admira dulciurile. S-a asezat pe un scaun de langa biroul care era situat pe o scena improvizata si a inceput sa strige numele unor elevi . 

     " Zoe Aubry Brown, clasa a IX -a C " 

   De doua sau trei ori am auzit numele asta care mi se parea chiar ciudat. Ma uitam in jur incercand sa o gasesc pe aceasta fata care se lasa asteptata. Dupa cateva imbolduri de la mama mea mi-am dat seama ca eu eram acea fata cu numele ciudat, pe care  profesoara cu chipul de copil l-a rostit de cateva ori. M-am urcat pe acea scena in timp ce in jurul meu se auzeau rasete, iar unii isi dadeau " coate " .

                                                          * * * * * * * * * * * * * * * 

      A doua zi am fost trezita de o femeie pe care nu o mai vazusem niciodata. Era atat de mare incat m-am gandit cum de a putut intra pe usa. Apoi, vazand ca langa mine, in pat, se afla fosta mea colega Clau, mi-am amintit ca eram in a doua zi de liceu si ca stam in gazda, ceea ce, pe moment nu mi-a pacut deloc. M-am ridicat cu greu din patul acela mare , care parca ma chema sa mai stau cateva minute " tolanita " in el. Am intrat intr-o camera spatioasa care se dovedea a fii living-ul . Din aceasta camera am intrat in bucatarie unde ne astepta acea femeie care imi starneste rasul doar uitandu-ma la ea. Masa era plina cu tot felul de prajituri, una mai gustoasa ca cealalta. Nu am asteptat nici o secunda si am inceput sa ma infruct din acele prajituri cu o viteza mare. Clau si acea femeie se uitau putin ciudat la mine dar  continuam sa  mananc fara a le baga in seama .      

   M-am ridicat de la masa ducandu-ma direct spre camera noastra unde ma astepta Clau, care era acolo de ceva timp, pentru a-mi reaminti ca este a doua zi de liceu. Ce veste proasta .

  Odata  ajunsa la liceu m-am indreptat spre clasa mea cu ochii in pamant. Am pornit din prima zi cu stangul si cred ca asa am sa continui de acum . 

 Cum nu se faceau ore si eram singura din clasa care nu a facut cunostinta cu nimeni, m-am decis sa plec de acolo si sa ma indrept spre padurea care se afla la cativa metrii distanta de liceu. Mi-am luat rucsacul in care era nelipsitu-ul laptop si am pornit spre padure .

The Journal !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum