Viața stelelor ☆Adolescenta☆

78 8 7
                                    

Dupa ce steaua se naste  intra intr-o fază de echilibru  atâta timp cat are procesul de fuziune a hidrogenului în halou .Aceasta faza de Echilibru durează diferit pentru stele                              în funcție de cat de masive sunt ele .

In stare de echilibru gravitația ce tinde  sa atraga gazul din stea pe nucleu este contracarată de presiunea ce vinde de la miscarea dezordonată a partilor de gaz .Astfel steaua nu îsi modifica dimensiunile .

Stelele mici , reci , numite politice rosii , îsi petrec câteva sute de miliarde de ani în starea de echilibru . Stele asemănătoare Soarelui , au o viața relativ lunga .

Putand rezista 10 miliarde de ani .Cele mai puțin longeviv sunt stelele foarte masive .Acestea trăiesc numai în câteva milioane sau zeci de milioane de ani .
       -Nasterea Stelelor :
Povestea începe într-un nor imens de gaz (hidrogen ) si praf , aflate într-o continua agitație.În acesti nori formați o fata vu galaxia noastra , se gasesc ingredientele din care se formeaza stelele.

Norii moneculari:Astronomii numesc acesti nori de gaz si praf , nori moneculari , dar se foloseşte si termenul de nebuloasă .

Într-un asemenea nor se afla între 100.000 si 10.000.000 de ori mai multa masa de gaz , decat se afla în soare.Pana acum s-au descoperit nebuloasă ce se întind pe o distanță între 50 si 300 ani lumina .

Daca în regiunile obisnuite ale galaxiei noastre avem 0,1 si 1 particule de gaz pe cm cuib , într-o nebuloasă exista câteva milioane de particule de gaz pe cm cub .

Pe masura ce particule de gaz se misca , acestea se ciocnesc si formeaza formațiuni mai mari de gaz .Aceste formațiuni cresc din ce în ce mai mult pe măsură ce noi particule de gaz pe ele.





Aceste formațiuni cresc din ce în ce mai mult pe măsură ce noi particule de gaz pe ele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
☆Dincolo de Stele ☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum