'Little things'

160 3 4
                                    

Uvod:

Teško je kad ostanes bez nekoga.Pogotovu ako su to tvojji roditelji.Ja sam sa dve godine ostala bez oba roditelja.Oni su poginuli u saobraćajnoj nesreći.U početku mi je bilo jako teško.Kad sam krenula u osnovnu školu svi su me zezali I zadirkivali.Kad je bio roditeljski svima su došli roditelji jedino meni brat.Osnovna škola je za mene bila pravi pakao ali dobro I to je prošlo.

Ja se roditelja I ne sećam baš,pošto sam bila mala.Ali mi jako nedostaju.Nedostaju mi majčinski saveti.Tetka je uvek bila tu za mene I brata I trudila se da nam ništa ne fail I da se ne osećamo kao da nemamo roditelje.I do nekle je I uspela ali ona praznina uvek ostaje.

Možda baš iz razloga što nemam roditelje I što su me zadirkivali u osnovnoj školi.Možda zato I nikada nisam bila devojka kao I sve ostale.Nikad nisam volela baš nešto da izlazim I da se provodima.Više sam vremena provodila na groblju.Pričajući sa spomenikom moje majke.I posle toga sam se uvek osećala bolje kao da pričam sa majkom.Zato tamo I uvek odlazim kad mi je teško.

Ah,da.Zamalo da zaboravim da vam se predstavim.Ponekad sam stvarno zaboravna.Zovem se Anna Smith.Živim u Londonu sa starijim bratom.Do njegove osamneste godine smo živeli sa tetkom Sarrahom.To je inače rodjena sestra moje majke.Ali kad je Eathan (moj brat) napunuo osamnest godina oslučio je da se vratimo da živimo u roditeljsku kuću,gde smo I živeli pre nego što su poginuli.Tako da sad živimo tu I brat brine o meni.Ja imam sedamnaest godina.Idem u srednju muzičku I sviram klavir.Eathan svira gitaru I obečao mi je da će me naučiti da sviram.Oduvek sam volela muziku.To me je smirivalo…Imam dve najbolje drugarice Amy I Leah.Nas tri smo nerazdvojne.One su mi kao sestre koje nikad nisam imala.Amy je onako skroz luda u pozitivnom smislu naravno.Moja omiljena plavušica.Dok je Leah nešto kao malo normalnija…Imam dečka.John se zove.Meni je sa njim prelepo.

Amy I Leah su lude za One Directionom.Mislim I jai h volim,ali nisam baš toliko zaludjena kao njih dve…Eathan je svirao sa njima na nekom koncertu I sad su u kontaktu I to.Baš su se lepo sprijateljili.Tako da mi je on obećao da će me upoznati sa njim.Zato moram da budem dobra I fina seka.Hah…Ali dobro isplatiće se nadam se.Jer čim se momci vrate sa turnije Eathan će ih pozvati da dodju kod nas I upoznaćemo se.Jedva čekam.

Eathan:Ajde mi skuvaj kafu.

Tačno zna sad da moram da ga slušam pa me onda tera.Nije njemu do kafe,nego mene da muči.Uživa u tome.Hah...Ali šta ću moram sad da ga slušam a nervira me.Uff...Polako Anna ipak ćeš upoznati one direction.

.

.

.

.

Opet alarm.Uff...a ne mogu višeee.Ne ustaje mi se.A još I moram klavir da vežbam,imam čas a nisam stigla pre da vežbam…Uzimam mobilni sa noćnog stočića I isključujem alarm.I sad umesto lepo odmah da ustanem ja nastavljam da se izležavam.Pa naravno kao I svako jutro.A I stvarno mi se ne ustaje u 7 sati da bih vežbala glup klavir.I još od 10 imam čas.

Nevoljno sam ustala kao I uvek kad treba da ustanem zbog škole.Sredila sam se.Obukla sam neku trenerku za pokući.I otišla u kunjinju da jedem…

I tako sam ja sedela sa batom I jela.I na kraju pojela.

Eathan:Anna ajde operi sudove.

Ja:Ehh žalim,moram da idem da vežbam klavir.

Eathan:Kako to da svaki put kad trebaš nešto da mi pomogneš imaš da vežbaš klavir ili da nešto učiš?

Ja:Nije svaki put,prošli put sam ja prala sudove.A danas imam čas I moram da idem da vežbam.

Otišla sam brzim korakom u svoju sobu koja se nalazila na spratu.Hvala Bogu pa sam ovaj put izbegla pranje sudova.Izgleda da ima neke vajde I od ovog klavira.Hah…

Uzela sam sve note koje su se nalazile na klaviru I počela sam da tražim šta ću da mu sviram danas na času.Ništa mi nije rekao.Ili bar ja mislim da nije.Možda I jeste pa sam zaboravila.Dobro nije ni bitno.Ili jeste…Tako sam ja počela da razmišljam da li mi je rekao šta trebam da sviram danas I na kraju sam se setila da mi je ipak rekao dam u danas sviram svitu I etidu.

Uff…

Dobro šta je tu je.Sela sam konačno za klavir I počela da sviram etudu.I sve sam super odsvirala dok nisam došla do onog dela što pojma nemam.Pa sam počela taj deo da ponavljam pos to puta da bih konačno navežbala

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jaooj kako je dosadna ova psihologija.Zaspaću…I stvarno bih zaspala da nisam osetila vibraciju svog mobilnog koji se nalazio u mom džepu.Izvadila sam ga iz džepa I ušla u poruku.Pisalo je:

“Dečko te vara.Ako hoćeš da se uveriš,dodji u Hyde park večeras u 7 sati.”

Trebalo mi je dobrih par sekundi da dodjem sebi od šoka.Ko je ovo? Poruka je bila poslata sa skrivenog broja.Ništa mi nije bilo jasno.Zašto bi mi neko poslao poruku i to sa skrivenog broja da me dečko vara...Ma to je samo nečija neslana šala ne bi me on sigurno prevario.Imam poverenje u njega.

Amy:Anna šta je bilo?

Samo samo joj priužila telefon i pokazala joj poruku.Ona je uzela i pričitala.Zatim me je zbuinjeno pogledala.

Amy:Ko je ovo poslao?

Ja:Ne znam...

Amy:Kako ne znaš? Zar nisi videla broj?

Ja:Poslato je sa skrivenog broja.

Amy:I šta planiraš?

Ja:Ne znam ni ja.

Amy:Ne brini biće sve ok.Ja mislim da se neko samo šali sa tobom.

Samo sam klimnula glavom.I onda se i Leah umešala u razgovor.

Leah:Šta se vas dve domundjavate?

Ja sam joj pokazala poruku.

Leah:Ne brini,ako budeš išla idemo i mi sa tobom i ako se kojim slučajem,mada ne verujem, bude ispostavilo da je to istini dobiće batine.

Dok je izgovarala ovo zadnje udarala je pesnicom u ruku.Što je meni bilo smešno pa sam se nasmejala a i Amy se takodje nasmejale.

Ja:Šta bih ja bez vas?!

Amy i Leah:Propala bi.

Nasmejale smo se sve tri.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ušle smo u taksi i vozili se do Hyde parka.Ipak sam odlučila otići i videti da li je tačno to što piše.Mada ne verujem.Ali me je radoznalost ubijala.Morala sam otići i saznati istinu.

Posle nekih pet minuta je taksista stao ispred parka.Tih pet minuta mi se činilo kao 5 sati.Izašli smo iz taksija i ušli u park.Polako smo koračali po parku dok nismo naišli na jednu klupu na kojoj su sedeli moj dečko John,koji će posle ovog postati bivši,i neka meni nepoznata plava devojka i ljubili su se.

Meni su suze koje sam bez uspešno pokušavala da zaustavim išle niz lice.

Nisam mogla da prestanem da plačem.

Ja:John.

Jedva sam uspela da to izgovorim.On se okrenuo i ustao ja sam mu udarila šamar i potrčala a za mnom su odmah potrčale i Amy i Leah koje se taman počele „obračunavanje“ sa onom plavušom.

'Little things'Where stories live. Discover now