Merhaba Ben Perrie.Eve geldiğimde hiç kimse yoktu.Odama geçip Zayn'ın evlenme teklifini düşünmeye karar verdim.Aslındα ben Zayn'ı çok seviyordum.Evden çıkıp Zayn'e gitmeye karar verdim.Zayn'ın evine gittiğimde biraz içki içtik.Beni odasına götürdü.Soymaya başlamıştı.Aslında bende onu soymaya başlamıştım.Ama benim amacım bu değildi Zayn'ın evlenme teklifini kabul ettiğimi söylicektim ama buna izin vermiyordu.Daha sonra en yakınn arkadaşımın yeni Demi'nin Zayn'ı sevdiğini öğrendim.Ve buna çok ama çok üzüldüm.Tam 2 gün boyunca 4 kutu nutella yedim.Bunu duyduğumda inanmamıştım.Sonra gerçek olduğunu anlamıştım.Ama Zayn beni seviyordu değil mi?Umarım beni bırakıp Demi'yle olmaz.Çünki çok ama çok üzülürüm.Umarım zayn beni bırakmaz.Ertesi hafta okula gitmek için hazırlanıyordum.Zayn kapıyı çaldı.Beni okula götürmeye gelmişti.Arabaya binip gidiyorduk.O sırada Zayn arabayı hıphızlı sürüyordu.Ben korkmuştum.Zayn beni omuzlarına aldı.Azda olsa sevinmiştim.Bu sırada ben hiç konuşmuyordumm.En sonun da konuştum.Ve dedim ki;''Zayn sen kimi seviyorsun?'' dedim.Ve Zayn bana dedi ki;''Tabii ki seni AŞKK meleğim.''dedi.Okulda sürekli Zayn'le geziyordum.Hiç ayrılmıyordukkk.
-ARADAN 2 HAFTA SONRA-
HER ŞEY ÇOK AMA ÇOK GÜZEL GİDİYORDU.AMA ZAYN'LE ARAMIZ BOZULMAYA BAŞLADI........BENİ SÜREKLİİİ ÜZÜYORDUUUUU..........eNN SON DAYANAMAYIP BAĞIRDIM...ÇK AMA ÇK ÜZLMŞTM.BU SORUNLAR NEDEN ÇKIYRDU.ANLAMIŞDEĞİLİM...PAZARTESİ GÜNÜ EVDEN ÇIKMAK İÇİN HAZIRLANIYORDUM.ANNEM GİDECEKTİM DAHA SONRA BABAMIN İŞ YERİNE GİDECEKTİM....ANNEMİN BABAMDAN AYRILDIĞINI ANLAMIŞ GİBİYDİM.ZAYN'LE TAM 2 HAFTA KÜS KALMIŞTIK.BU HAFTA EVLENECEKTİK.KAVGA ETTİĞİMİZ İÇİN DÜĞÜN ERTELENECEK MİYDİ ?BENCE HYR..ÇÜNKİ BİRBİRLERİMİZİ DELİLER GİBİ ÇK SEVİYORDUK..
ARKADAŞLAR VOTELER NOLUR YÜKSELSİN!!