Bölüm 1/Tanıtım.

9 3 0
                                    

 Herşey nasıl başladı?

  Eşyalarımı toplamak için merdivenlere yöneldim. Taşınmamız gerektiğini öğrendiğim günden beri içimdeki sıkıntı hiç kaybolmamıştı. Neyse ki annem bana destek olmak için hep yanımdaydı.

Odamın beyaz kapısının önünde durdum. İçeriye girmeden önce dönüp etrafa bakma isteği uyanmıştı içimde. Krem rengi duvarlar ve üzerindeki mor çiçek desenleri daha hüzünlü gibiydi bugün.

Kapının parlak kolunu tutup aşağıya doğru indirdim. Kapının gıcırdayarak açılmasına alışmış olduğum için beni hiç rahatsız etmedi. Odanın içerisinde annemin eşyalarımı koymam için bıraktığı karton kutular vardı. Odanın duvarlarına uyum sağlayan beyaz ağırlıklı mobilyalara veda ettim. Eşyalarımızı yanımıza almıyorduk çünkü taşındığımız ev büyükannemin eviydi. Büyük bir evdi ama biraz eskiydi. Aslında bunu da pek fazla dert etmiyordum.

Kıyafetlerimi valizlere doldurdum, fotoğraflarımı çerçevelerle birlikte karton kutulara doldurdum.

~~~

"Uyan tatlım, geldik." Gözlerimi yavaşça araladığımda boynumda büyük bir acı hissediyordum. Üzerimden tır geçmiş gibiydi. Annem arabadan indiğinde bende yavaş hareketlerle arabadan indim.

Evin eski olduğunu biliyorduk ancak bu kadar büyük bir yıkıntı olacağını annem bile tahmin etmiyordu.

"Rüya, tatlım bana yardım edebilir misin? Etrafı incelemek için bolca vaktin olucak zaten." derken bir yandan da arabadan eşyaları indiren anneme döndüm. "Tabikii anne, ederim." ellerimi saçlarımın arasından geçirdim ve annemin indirdiği kolileri eve taşımaya başladım.

~~~

Akşam yemeğine kadar bütün eşyalarımı yerleştirmiştim. Yemekten sonra odama çıkıp uyumaya çalışmıştım. Birkaç saat uyuduktan sonra annemin çığlık sesiyle uyandım.

"Rüya! Yardım et!" Hızlıca yataktan kalkıp annemin odasına koştum. Gördüğüm şey karşısında şok olmuştum. Annemin beline kadar olan uzun saçları yatağın demirlerine tek tek düğümlenmişti. Annem kurtulmak için çırpınıyor hem dr bağırıyordu.

Hızlıca anneme yardım etmeye çalıştım, saçlarının bir kısmını kesmek zorunda kalmıştık ancak anlayamadığımız tek şey bunu kimin yaptığıydı, ya da neyin.

Merhaba arkadaşlar! Uzun zaman önce bir kitap yazmıştım beğenilmişti ancak ben devam ettirememiştim. Tanıtım ve ilk bölüm gibi birşey yazmaya çalıştım. Umarım beğenilir. En kısa zamanda yeni bir kapak tasarımı hazırlayacağım ve şimdiden bana destek olan olucak herkese çok teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin