Terwijl de andere meiden in de gang blijven wachten bedenk ik me om terug te gaan naar onze vleugel. Na dat ik daar ben aangekomen ga ik op het zachte bed liggen. de prins blijft in mijn hoofd waarom zei hij niet Flora of Nina gedag maar waarom mij ik ben niet veel beter dan ze?!'
' Lady Belle, Lady!!' hoor ik iemand mij naam roepen. ' wij moeten u nu klaar maken anders komt u te laat bij het dinner van de koninkijke familie' zegt een meisje. Langzaam dringt het tot mij door ' Ik kom toch niet te laat he!' zeg ik tegen het meisje. Snel maakt ze mijn haar mooier en doet ze overnieuw mijn make-up ' Dankjulliewel!' en ik ren de gang op. Shit! waar moest ik heen na zeker 10 minuten zoeken kom ik aan bij de grote trap oke hoe ik hier af ga komen ik zucht. Net als ik naar beneden wil lopen hoor ik achter me ' Lady Belle?' ik draai me om en kijk in de mooie ogen van prins Shawn. ik maak een stuntelige buiging ' Ja Hoogheid?' zeg ik verlegen. Ik zie hem lachen ' Je bent opweg naar de eetzaal, mag ik u begeleiden' zegt Prins Shawn en hij steekt zijn arm uit. Ik bloos en herpak mezelf 'Dat zou een eer zijn hoogheid' zeg ik verlegen. gearmd lopen we de trap af en ik probeer zo elegant mogelijk te lopen ' Omdat je hier een tijd bent wil ik je leren kennen. Zie ik je vanavond weer bij de trap om 20;00?' vraagt Prins Shawn. Duhuu tuurlijk wil ik dat zo'n kans kan ik niet afslaan! ' Ja lijkt me gezellig' zeg ik verlegen Als we eenmaal aankomen lopen we nog steeds gearmd en lachen we een beetje ik zie hoe de Koning, koningin, prinses, flora en nina ons aankijken. In de ogen van Nina en Flora zie ik jarloerzie en niet zo'n beetje ook. Nina herpakt zich maar flora kijkt me zo bitchie aan. ' Lady belle, welkom!' zegt de koningin vrolijk. Iedereen eet normaal en op deze manier lijken we een hele normale familie. Alleen prins Shawn kijkt me steeds aan ' Shawn, Hailey komt over 3 dagen naar ons toe en ze zal tot na het bal blijven. Ik stel je voor haar dan ten huwelijk te vragen.' zegt de Koning ineens. ik zie dat Prins Shawn rood word en naar de grond kijkt. ' Moet dit worden besproken waar Belle, en de lady's bij zijn' zegt hij bot tegen zijn vader. Ik merk dat ik me speciaal maar ook teleurgesteld voel, had ik nu al gevoelens voor hem? 'Dit bespreken we zo wel in mijn kantoor' zegt de koning bot. Als iedereen klaar is met eten lopen Flora en Nina naar boven en de koning, koningin en de prinses ergens heen. Enkel prins Shawn en ik staan er. 'Kom ik breng je naar je kamer' zegt prins Shawn. ik glimlach en de hele weg zwijgen we. Als we voor de kamer staan zegt hij zacht ' Sorry dat je dit moest horen. Maar kom over een uur naar de trap ik leg je alles uit' Hij kust mijn hand en loopt weg dus ik loop de kamer in.
Flora en Nina staan op me te wachten. En Flora duwt me tegen de deur ''BELLE waarom jij en Shawn! hij wil jou niet hij wil mij! iedereen wil mij!' gilt flora. ' Flora doe normaal' zeg ik zacht. Flora loopt boos weg en Nina kijkt me aan ' Sorry bell, Flora is bezeten van die jongen. Ik heb gehoort wat hij zei' zegt nina zacht ' Maakt niet uit Nina Hij gaat trouwen met een Prinses' zeg ik bot. Nina geeft me een knuffel 'Vind je het erg' zegt ze 'Misschien ' zeg ik zacht en zucht. Nina haald haar handen door mijn haar en steekt het op. ' doe deze jurk aan' zegt ze terwijl ze een cream kleurige jurk vast houd 'Voor jou smelt hij wel!' zegt Nina en ze giechelt Ik trek de jurk aan en ze kijkt me aan 'Je bent zoooo moooi!!!!' roept Nina. Nog 5 minuten....
JE LEEST
The key to his Kingdom {DUTCH}
Viễn tưởngIn Ballea word om de 15 jaar iets heel speciaals georganiseert. Namelijk 3 meiden tussen de 16 en de 19 jaar mogen een tijd lang in het koninkijke paleis logeren van Koning & Koningin Mendes. Deze 3 meiden worden opgelijd tot dames van Adel, dus...