Слушах любимата си песен
Shawn Mendes - Life Of The Party обожавам песните на Шон обичам да слушам неговите песни имам мечта да срешна Шон Мендес и да стана певица и да направя дует с него но това никога няма да стане нека да се преставя казвам се Виктория Хейс на 15 години съм имам дълга черна коса до кръста с светли кафеви очи живея
в Лос Анджелис заедно с семейсвтото си наскоро баба Даниела почина тя беше болна от рак липсва ми все още не мога да повярвам че я няма .
Майка ми работи като лекарка а баща ми работи като Адвокат имам кученце женско е казва се Марая кръстих го на по малката си сестричка .
Имам по голям брат на име Даян той е на 16 години той има къса черна коса с светли кафеви очи и също имам по малка сестра на име Марая тя е на 5 години тя има дълга черна коса с светли кафеви очи доста е палава постояно ми взима нещата трябва да деля една стая заедно с брат ми .
Баща ми замина за Калифорния за делото на някакъв си ще се върне в понеделника най добрата ми приятелка се
казва Гергана Чавдарова тя има дълга черна коса до кръста с светли сини очи .
Любимия ми певец е Шон Мендес той има страхотни песни наскоро завърших училището минах с петица не съм много добра на някои предмети например: Физиката Химията Историята ъгх Математиката много мразя математиката особено госпожа Филекс що за фамилия много е зла поне ще се отърва от нея .
В момента ям чисп и сладолет едновремено ако се питате как не питайте аз си знам слушам любимата си песен на Шон Мендес - Life Of The Party .Разглеждах си Инстаграма ъгх кучката Кейси качи снимка с Шон Мендес не можах да отида на концерта защото бях наказана заради шибания ми брат не питайте защо ? Исках да видя Шон Мендес даже да го прегърна да усетя аромата му но това едва ли ще се случи някога не е възможно много съм бясна на брат си
но къкто и да е.Получих съобщение най горе отворих съобщението беше от не може да бъде господи
Шон Мендес ми отговори започнах да крещя .- Какво по дяволите се случва и защо крещиш развика се брат ми той седна на белия диван близо до мен погледнах го .
- Какво те засяга заради теб не можах да отида концерта на Шон Мендес ударих го по рамото.
- Успокой се извъртя очи - А и ти беше виновна усмихна се мазно .
- Какво аз не съм виновна .
- Така ли не биваше да ме заплашваш и нямаше да загазиш .
- Не ми се занимава с теб усмихнах се .
Получих съобшение беше от Шон смисълта за него се изчервих забих поглед към телефона си .
ShawnMendes : Здравей имаш прекрасно име .
Viki2434: Благодаря но твоето звучи толкова секси 😊😊😊 .
Viki2434: Нямаш си и на престава много съм щастлива многи те обичам Шон 😊😊😊 .
ShawnMendes : И аз теб също радвам се че те направих много щастлива .
Viki2434: Исках да отида вчера на концерта ти но не можах заради шибания ми брат знам че кучката Кейси се снимала с теб но аз не можах .
ShawnMendes: Не се натъжавай бебче къде живееш .
Viki2434: Лос Анджелис .
ShawnMendes: След един месец ще правя концерт в Лос Анджелис и ше можем да се срешнем какво ще кажеш .
Viki2434: Рййфдибдйддййдбф кднфкдбйдбдкфбдкбдкдбдкднфйдбнфйфбфбф .
ShawnMendes: Добре ли си бебче .
Viki2434: Много добре супер съм бих се зарадвала и то много нямам търпение искам да те видя и то много .
Viki2434: Шон може ли щом те видя да разроша косата ти и да те прегърна 😊😊😊 .
Господи много съм тъпа защо го написах някой да ме убие .
ShawnMendes: Разбира се че може със удоволствие .
ShawnMendes: На колко си .
Viki2434: Какво те засяга идиот такъв .
ShawnMendes: Добре ли си бебче .
Viki2434: Аз Шон много съжелявам шибания ми брат ми взе телефона и го написа извинявям се .
ShawnMendes: Няма проблем случва се бебче .
Viki2434 : Много си красив Шон .
ShawnMendes: Благодаря ъм бебче утре ще ти пиша Камеран ме вика ще изляза до утре лека нощ бебче обичам те .
Viki2434: До утре обичам те Шон лека нощ и на теб 💖.
Здравейте приятели това ми е първата книга която започвам да пиша надявам се да ви е била интересна и ако е така гласувайте и коментирайте моля ви гласувайте и коментирайте надявам се да ви е харесала ако има грешки извинявам се адиос 💖💖💖💖😘😍 .
YOU ARE READING
Unstagram Shawn Mendes
FanfictionТя Виктория Хейс едно умно красиво срамежливо момиче извесна е само пред близките . Той извесният Шон Мендес . Надявам се да ви хареса книгата . Книгата е измислена изцяло от мен надявам се да ви бъде интересна .