Maya
Razele soarelui faceau contact cu ochii mei , facandu-le sa se miste . Eram invaluita inca in plapuma calda a somnului . Ma eliberez din adevarata plapuma si imi strecor picioarele pe covorul pufos de langa pat . Imi incalt papuceii in forma de unicorni si ma intind in toate directiile pentru a imi desmortii oasele . Ma ridic in capul oaselor si ma indrept buimacita spre baie . Ma "usurez" apoi ies . Nu sunt adepta spalatului pe corp dimineata pentru ca ma spal seara . Lol . A , da ! Iar am uitat sa ma spal pe ochi si pe dinti . Dupa ce imi desfasor toate "necesitatile" imi iau telefonul la fel de random ca papuceii mei , numai ca sunt cu panda . Nu ma deranjez sa ma schimb pentru ca e week-end . Imi las in urma camera si pasesc pe imensul coridor , la capatul caruia am ajuns , se simtea ca am alergat la maraton . Glumesc . Cobor scariile si sunt intampinta de zgomotoasa si sacaitoarea muzica rock . Pur si simplu nu o suportam . Asta e si motivul pentru care stau in camera de repetitii , izolata fonic , si cant ore in sir la violoncel(cello is my life)
Alex
Muzica rock rasuna in toata casa . O casa murdara , neingrijita . O casa a unei fratii ce se ocupa cu afaceri ilegale . Ma ridic lenes din patul meu si ma duc la baie . Imi fac rutina de dimineata ma imbrac in niste blugi negri si un tricou alb apoi imi iau telefonul . Cobor jos si il intreb pe Mihai :
-Ce avem de mancare ?
-Ca de obicei , frate !
Din spatele meu se aud pasi . Era Eva . O roscata dementiala ce te facea sa inebunesti .
-Ce faci iubire ? Ma intreaba ea pe un ton de pitiipoancaaaa (Noaptea Tarziu) . Cateodata ma scarbeste la cat de curva e . Imi da un sarut scurt si se pune la masa iar eu ma ridic. Ma incalt , imi iau geaca , apoi scumpa mea "iubita" ma intreaba :
-Unde te duci ?
-La plimbare . Ii raspund plictisit .
-Asa zici tu dicret ca te duci la curve ? Se enerveaza . Ea vorbeste ?
-Daaaaa ! Urlu si trantesc usa in urma mea .Scuze pentru eventualele greseli de gramatica .
Love you !
CITEȘTI
Forever
RomanceMaya . O fata timida , tocilra , care avea o singura prietena . Alex . Bad-boy-ul scolii , implicat in curse si afaceri ilegale . Ce se va intampla cand el realizeaza ca s-a indragostit de ea . Daca vret sa vedeti o altfel de poveste cu tocilara si...