Idag ska alla jobba på sin uppgift för om 2 dagar lämnas ska den lämnas in.
Johannas perspektiv
Tinus och hans bror Mac och alla andra har varit borta på fotbolls lägger. Och jag litar inte rycktigt på Tinus. Men idag kom alla som varit borta och alla ska nu göra klart allt. Jag tog In mina böker i skåpet och börgade gå när jag plötsligt kom på att jag måste göra klart uppgiften med Tinus. Jag gick och letade efter tinus han var på vägg hem.
-tinus vänta.
-Hei
-kan du inte hänga med och göra klart uppgiften snälla
-ok
Johannas perspektiv
Han såg jätte ledsen ut. Vi gick hem till mig ingen var hemma mamma Kom hem vid 10 i kväll pappa kommer aldrig så är helt själv hemma. Och jag har tänkt att prata med tinus hur han mår. Även om han egentligen inte kan känna känsligor han är ju en fuckboy men tänkte se hur han mår. Vi satt oss vid sängen när vi kom upp.
-hur mår du egentligen?
-god sa han med en gråtfärdig röst.
-jag hör att du ljuger du mår inge bra va.
-Nei jeg mår Dritt. Allt kæns domt.
Johannas perspektiv
Tinus kollar mer mot sin rygg. Jag skiter i vad hen vill eller inte nu asså har han gjort mått där eller. Jag tar,tag i hans arm lite lätt och kollar på homon. Han ser ledsen ut. Jag frågar jätte tis-tor ifall jag kan få kollar på riggen. Han ser tveksam ut men får fran ett ja ok ur sin mun. Jag tog tag i hans tröja och försöker att inte ta av den när jag ser att de såret är för stort eller de är massa blod. Så jag tar försiktigt av han tröjan. Och kollar på såret de är glas i det fan vad her hänt. Jag säger att han ska stanna där och inte göra mot. För jag ska gå och hänta saker att göra rent med. Jag gick in. Jag gjorde rent såret till jag hör ett aj aj aj av tinus förlåt tinus de var inte meningen sa jag och forsatte nu är jag klar med allt och han satt på sig tröjan. Han frågar om vi inte ska göra uppgiften nu men jag sa imorgon. Och då sa han jag går hem då. Tinus snälla stanna du får de sa jag. Han satsande. Jag tog tag i hans arm och så han la sig i sängen. Jag älskar han men vet att han är en jävla fuckboy men kan endå inte låta bli hans kropp. Han la sig på magen och sen hamnade vi en ett hångel han tog sin tunga och sökte i min mun och jag Sanna i hans. Han stammade fran.
-e...g.....ell...ss...K.....e..r...d...i..g
Dom orden asså som han precis sa men han är endå en fuckboy vad fan ska jag göra jag är kär i en fuckboy.
YOU ARE READING
Bad boy fuckboy Marcus & martinus
FanfictionJag utmanar dig. I vadå. den första som får Johanna i sängen. Får 3000 spänn. Ok ! Johanna har nyss flyttat till trofors från Sverige. Hon kommer bo där ibland och ibland i sverige. Hon är en oskuld och tänker inte ha sex innan hon blir 18 år. Hur...