1.Herkesin Hayali

0 0 0
                                    

Evet arkadaşlar daha yeni başladım buraya hikayemi begenirseniz çok mutlu olurum uzatmak istemiyorum sizi çok seviyorum

Herkesin bir erkek arkadaşı olucaktir veya beğendiği olucaktır benim en beğendiğim ise Buğra çok yakışıklı birisi görseniz kızlar dibiniz düşer öyle diyeyim ben size aman diyeyim aşık olmayin ona çünkü o benim herneyse benim adım Çağla kendi ismimi fazla sevmiyorum Çağğğ ğ demesi zor olduğu için insanlar çala diye hitap ediyor ama ismimi Buğra sayesinde seviyorum cünkü onda da ğ harfi var ne kadar uyuyoruz ben yatakta uzanmış hayal kuruyordum fakat annem gelince bu iş bozuldu anneme baktımm ağlıyordu anneme noldu diye sormak yerine ilk önce ona sarıldım ve ne olduğunu sordum annem ise babamın 1ay boyunca bizimle olamayacağını söyledi yurt dışında toplantıları oluyor sık sık annemde babama benden daha çok düşkün olduğundan dolayi annem için bu 1 ay gibi kısa bir süre 1 yıl gibi geçeceğine eminim,bazen annem ve babamı çok kıskanıyorum keşke annemin babama olan sevgisi gibi biride bana böyle sevgi gösterse derken yine aklımdan çıkmayan ama annem tarafından zorla cıkartılan Buğra geldi onu sevmiyordum ama birtürlü onu düşünmekten vazgecemiyordum bunun sebebi neydi onun fotoğraflarını gördükçe heyecan basıyordu anneme sormalımıydım yoksa kendi içimdemi saklamalıydım şuan üniversite de okuyorum güzellik üzerine gidiyorum ve hedefim güzellik uzmanı olmak liseyi özel kolejde okuduğum için fazla zorluk yoktu çalışmıyordum nasıl olsa sınıfı geciriyorlar puanları da yükseltiyorlardi şimdi doğruyu söylemek gerekirse biraz zorlaniyorum.Buğra ise üniversite yi bitirmiş arada hocaların yanına ziyarete geliyordu...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 12, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Herkesin Hayali.Where stories live. Discover now