Başlangıç

100 37 31
                                    

Oncelikle ben Alaz hikayenin baş karakteriyim şu anda 24 yaşındayım ama hayat Hikayem daha küçükken başladı aslında önceleri kötü bi çocuktum zamanla kötülüğümden arinmaya karar verdim çünkü aileme zarar verdiğini hissettim.

Herşey daha doğdugumda başlamıştı o zamanlar babam ve annem pekte iyi gecinmiyordu ve daha ben 1 yaşında iken sürekli kavga ediyorlar da zamanla kavgaları artmaya başladı abimde artık kavga etmelerinden bikmisti.

Bi gece Babam eve sarhoş geldi ve yine annemle kavga etmeye başladı. Annemin aglayislari bagirislari odaya kadar geliyordu daha küçük olsamda o sesleri unutamazdim. O gece babam evden kapıyı çarparak çıktı ve bir daha eve donmedi.

Abimde bi süre okumaya devam etti ama annemin hem bana bakması hemde çalışması annemi çok yordugu için annemle tartissada okula bi süre ara verdi ve calismaya başladı.

Aradan aylar geçti ve zor günler geride kaldı ben ise 5 yaşına gelmiştim abim Üniveristeyi bitirmiş ve ise baslamisti hersey güzel gidiyordu ben ise mahallecek sevilen bi çocuktum.

Aradan yıllar geçti ve 8 yaşına gelmiştim artık abim o zaman is seyahtine gittiği için evde annemle yanlızdim.

Annem çalışır bende haftaiçi okula gider haftasonu da mahallede ki markette amcaya yardım eder kendi harçlığı mi cikartirdim anneme fazla yük olmak istemezdim.

Aradan haftalar geçtikten sonra haftasonu annemle pazara gitmek için çıktık hersey gayet iyiydi ve havada açık ve güneşliydi takı pazarken dönerken hızlı gelen bi aracın annemin çantası almaya çalışırken annemi metrelerce sureklemesi ile başladı ne olduğunu anlamadım bile kalbim durmustu sanki hemen annemin yanına koştum ve bağırarak yardım istedim içim o kadar aciyordu ki anneme neden bunu yaptılar.

Hastaneye gittiğimiz gibi annemi yogun bakıma aldılar annem orda hayat mücadelesi verirken ben daha küçük yaşta intikam ateşi ile dolmuştum bunu anneme yapanları bulup intikamimi almaliydim.

Biraz yorucu oldu ama ilk bölüm inşallah beğenirsiniz :)

@mqerwe66 bu arada kitabı yazmamda bana hiç sıkılmadan yardımcı olan güzel insan iyi ki varsın :)

İçimde Ölen biri var Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin