□199□

71 16 12
                                    

Když jdeme do kina a je tam nějaká ,,vtipná,, scénka a ona tam chytne takový záchvat smíchu, že z toho filmu neslyšíš půl slova. A pak si sáhneš do krabice pro pracně propašovanej popcorn (PPP) a zjistíš, že na dně zůstala jenom sůl, protože ho ta mrcha sežrala a to běží teprve reklamy(který by se teda mohly zkrátit) a když se tedy chceš alespoň napít tak ti to zase vezme, protože po slaném popcornu má žízeň a nechá ti pokousaný brčko a led v kelímku a třešničku tomu všemu dodá když je ta nejvíc drsná a napínavá scéna a ona tě tahá za rukáv a chce na záchod, protože po té Coca cole se není čemu divit a tak ji pustíte a když projde tak zrovna proběhne líbací scéna. Už tak rudá vzteky následujete tu mrchu na toalety, protože neví kde jsou a bojí se, že ji někdo unese a zmlátí což vlastně chceš udělat ty a klidně i někomu zaplatíš aby ji unesli, protože ty chceš jít konečně koukat na ten zatracenej film!

Dneska jsem se zase rozkecala, ale tohle naštve a když už se vrátím tak zjistím, že hlavní hrdina umřel, obživl, skákal na trampolíně nahej s Lady Gaga a čivava mu počůrala létající Ferrari, který vyhrál v sázce a kámoška se ti směje až brečí a ty jen v hlavě máš plány na to, jak budeš mučit sestru a dořveš ji a nikdy. Už nikdy ji nikam nevezmeš, protože kdyby tě s ní někdo viděl tak by jsi spadla až někam do spodiny oblíbenosti ve škole a neměla by jsi kamarády a říkejte si co chcete, jako sestra dopadnout nikdo nechce.

□199□  O-Q

Poslední kapitolu čekejte později :/ musím si nechat záležet. Jen tato kapitola má 300+ slov takže ta poslední musí být EXTRA. Hooodně extra. Musím si vymyslet poslední hate na sestru. Udělat svoje trapný obrázky a najít video, písničku a přidat nějaký fail mojí sestry. Ohhh hodně toho je. Kdo se ještě nemrknul tak natulinka2387 moje mladší sestra kvůli který to všechno vzniklo, ale děkovačky příště.

Tak ahooj.

A Děkuju za 13K!!!!♥ miluju vás :)

Ta StaršíKde žijí příběhy. Začni objevovat