Gökyüzüne bakıyorum kuş tüyü dökülür gibi kar yağıyo bakıyorum bakıyorum ve diyorum ki boş bu hayat sana gelen geçen bi tekme atıyo bak çok iyisin dediğin kız bile bi kere yapmıştı üzmüştü seni o gecenin izleri hala kolumda hala durcak ben ilk defa bu gece sıkıntıdan bişey yaptım izledim anlamaya çalıştım ama olmadı beceremedim arkadaş kaybetmek ne gibi biliyo musun sanki o ölmüşte bidaha onu göremiycekmişsin gibi şuan çok zor durumdayım biyandan gözlerimden yaşlar dökülüyo bi yandan kar yağıyo bi yandan susadım paramıda çaldırdım işte ben birisi bana engel atınca bile kötü oluyorum ki bu kişi dün bana canım diyodu yine gözümden bi damla düştü sonsuzluğa karışmak için suskunlardan bi farkım yok tamam susmuyorum belki ama sna kim benim hakkımda ne dediyse ki bu kişiden sen nefret ediyosun neden ona güveniyosun.Doğum günü hediyesi olarak harry potter'in kolyesini almıştım şimdi oda yok 25 aralık 2016'da saat 00:02 bana bi fotoğrafını atmıştı o hala duruyo ben şimdi ona bakarak özür diliyorum ne yaptımı bilmeden bakıyorum fotoğrafa bakıyorum bu melek yüzlü kişi mi bana güvenmiyo die yine gözümden bi damla aktı yine kar yağdı üstüne kar belki derdime vefa olur dedim dertleştim oda çekip gitti her zamn ki gibi.Hayatımda olan herkes benden kaçmak zorunda mı yada beni sevmedini beni istemedini söylese daha iyi olmaz mı ama üzülürüm die söylemiyolar ben güçlü biri olmaya bilirim ama korkak değilim evet kimseyi kaybetmek istemiyorum şuana kadar çok kişi kaybettim çünkü yine bi damla aktı gözümden yine aklıma geldi vay be dedim sen bu kız için kendine ne yaptın ya kız iki gün önce bana anneannesiyle babamın şirketinin aynı sitede oldunu ve buluşabilcemizi söyledi şair ne demiş önce hayaller ölür sonra insan die hayaller öldü sıra insana geldi ölmesi gereken benim ve ölüyorum.Gece saat 01:00 yine aklıma geldin yine durdum durdum durdum düşündüm yine niye böyle yaptını anlamaya çalıştım ama anlayamadım hala üşüyorum titriyorum ama boşveriyorum sevdiğim bi insan için ölürüm ben diyorum kendimi teselli etmek için bakıyorum gökyüzüne bakıyorum bakıyorum ama gökyüzünde anlamıyorum o kar taneleri yüzüme düşüyo ama düştükleri gibi eriyip gidiyolar herkesin hayatımdan çekip gittiği gibi yine gözümden bi yaş düştü bunları yazarken ya sen itiraf et artık yalan söyledini gözümün içine bakıp yalan söyledini bunları yazarken bile gözümden yaş düşüyo arkada acıklı şarkılar ben gidiyorum artık dayanamıyorum beklemediğim kişiler bile bunu bana yapıyorsa unutmam lazım diyorum ama yapamıyorum neden bende bilemiyorum bilmiyorum hiç bişey nasıl biri oldumu bilmiyorum ne yaptımı bilmiyorum çok mücadele ediyorum ama yine galip çıkamıyorum unutmaya çalışıyorum olmuyo kendimi aşmaya çalışıyorum yine olmuyo hava aşırı soğuk üşüyorum dünkü gibi yine bakıyorum gökyüzüne sadece bakıyorum ama anlamıyorum yine bi yaş düştü gözümden yine bi iz var kolumda aklıma geldi şuan acaba koluma unutuluyor mu gidince die dövme mi yaptırsam yine bi damla düşüyo gözümden yine ağlıyorum hem gözlerim ağlıyo hem kalbim açıyorum bi deniz sesi ve dinliyorum Deniz sesini huzur veriyo bi Deniz sesi bide sen huzur veriyosun bana yine düşünüyorum bi yandan haklısın diyorum biyandan haksız diyorum kafam çok karışık her zaman ki gibi yol gösteren var aslında ama bende ona uymak istemiyorum yine titremeye başladım bi yandan burnum kanıyo bi yandan içim ya unutmaya çalıştım bu olayı anlattığım herkes bana boşver dedi ama ben kafamın dikliğine gittim seni unuttum diyemiyorum nedense ya hep konu aynı oluyo çünkü ben değiştiremiyorum ne kendimi ne konuyu hiçbirşeyi beceremiyorum her zamanki gibi yine bi yaş iniyo ağzıma doğru arkadan Deniz sesini kapatıp sancak açıp dinliyorum korkma söyle korkma unut demeye çalışıyorum ama olmuyo.28.01.2017 saat 19:30 yine bankın üstündeyim yine düşünüyorum ne yaptımı bilmeden sana naptımı bilmiyorum ama şunu bil ben şuana kadar hiç kimseyi sevmedim ve son cümlelerimi söylüyorum elveda Bursa elveda yaşam elveda güzel insanlar. Velhasıl kelam tek suçum güvenmekti veya beni tekrar üzmiycene inanmaktı inanmakta kötüymüş düşünmekte 3 gün sonra kafama tıklıyo herşey bakıyorum sadece ne yaptımı bilmeden diyorum kendi kendime.
Acımasızca mıydı bu?
Evet
Yıkmış mıydı beni yine?
Derinden
Acıyor muydu?
Çok
Bunu dedim fotoğraf galerisinden bularak yine bi fotoğraf geldi önüme onda da ne yazıyodu.
Bu sondu
Üzgünüm ama sondu
Senin için çok uğraştım peşinden çok koştum
Ama sen beni elinin tersiyle itip durdun
Ben yoruldum artık
Üzgünüm
Buda çok acıklıydı olsun demekte artık zor benim için yine fotoğraf galerisini kurcalıyorum ve karşıma çok güzel bişey çıkıyo.
Biliyorum...
Kalbini kıranlara öfkelisin,biliyorum.
Çok değer verirken,birdenbire az değer görmek incitti seni; anlıyorum
Anlamaz olur muyum hiç? Ama sende anla biraz. Hayat böyle,insanlar böyle. Gör biraz. Hiç yapmaz dediklerin bazen o yapmaz dediğin şeyleri yapar. Hiç gitmez dediklerin, hiç gitmeyeceğini sandıkların bir anda gider, ortada kalırsın.
Oysa onlar seni kırdıklarını sandıklarında seni bambaşka biri yaptıklarından habersizlerdir.
Bunu unutma, kırıldıkça değiştirsin.
Bunu asla unutma; seni üzmüş olanlar,seni mutlu edenlerden daha çok yarar sağlamışlardır sana.
Ve hayat,şu an kafana taktığın şeylere üzülecek kadar uzun değil.
Ve karşıma yine bi fotoğraf çıkıyo
Mutsuzluğada var mısın?
Varım demeye çalışıyorum ama demiycem çünkü daha demin yazdığım şeyde kafam taktığım şeylere üzülecek kadar uzun değil hayat dedi. Ben artık peşinden koşmıycam bunda kararlıyım sen anlıycaksın kimin haklı kimin haksız oldunu ve dönceksin er yada geç yine bi laf çıktı önüme onda da şu yazıyodu;
İçkinin Adı Olmuş; Kafa Bulalım...
Faiz'in Adı; Kredi...
Rüşvet'in Adı;Hediye...
Kumarın Adı; Şans Oyunları...
Zinanın Adı; Aşk...
Ama Herkes Bilsin ki
Cehennemin Adı Hala Cehennem.
Buda güzel laf herşey değilmiş hayatta insanlarda. Yine bi laf geldi karşıma oda güzel oda acıklı;
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş. Ya kalbi yorgun olanın yanında olmayacaksın, Yada yanında olduğunun kalbini yormayacaksın.Buda güzel laf benim çok yoruldu kendimi toplayamadım ama şimdi topluyorum güçlü biri olucam bak görürsün.29/01/2017 saat 11:38 seni unutuyorum galiba biraz olsada gidiyosun yavaş yavaş ölüyosun benim için hem kalbimden hem beynimden hem hayatımdan gidiyosun ben dün bunu fark ettim senden başka insanlarlanda arkadaş olabilirim belki sana hissettiklerimi onlarda hissedemem ama amadan sonrası Yok zaten saat 13:10 instagramda dolaşıyorum ve karşıma bi laf geliyo."zaman her şeyin ilacıysa, fazlası intihara girmez mi" bu laf etkiledi beni ama unutuyorum galiba seni. Saat 15:00 seni unutuyorum galiba her zaman bunu diyorum ama kaldimden ve aklımdan uzaklaşı 5 cm oldu nerdeyse. Saat 14:00 yine instagramdayım mesajlarımızı okuyorum ve gülüyorum ama unutuyorum ya yine bi laf geldi önüme" En zoru da insanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalması" bu lafı çok sevdim nedense iki günden beri kendimi teselli ediyorum çünkü savaşıyorum. Tıka basa dolu içim ama yine içime atıyorum herşeyi her olayı her üzüntüyü aklına gelen herşeyi.30.01.2017 saat 9:00 yeni uyandım aklıma sen yoksun artık gittin Mesajlar kalacak ama belki yüreğime buna inandıramam belki ararım
YOU ARE READING
Unutmak zor iş
RandomHayat haklıyı haksız yapıyo benim yazdığım hikayede bunla ilgili