Şeytan Tohumu

113 4 2
                                    

Günlerden bir gün eski zamanlardan bugüne kadar gelen lanetli bir sandık varmış bunun sahibi olan kadın bunun lanetli olduğuna inanmış ve sandıgı parcalamaya başlamıs. Fakat sandıgın içindeki cinler buna izin vermemiş kadın daha sandığa vuramadan hızlı bir şekilde duvara carpmışardından bütün eşyalar kadının üstüne doğru gelmiş ve kadın bacağını ve sol kolunu kaybetmiş.Bu kadının oğlu evdeki bütün eşyaları satışa çıkarmıs lanetli sandığıda, stephany ve babası bu 2. el eşyalara göz gezdirirken stephany o lanetli sandığı aslmak istemiş babası olmaz desede almışlar ve ev yolunu tutarlar.

Zaten akşam üstü olduğu için biraz birşeyler atıştırıp herkes odasına cekilmiş.sandık stephany'nin odasındaydı.sandıktan sesler gelmeye basladı ve stephany sandıga dogru yürüdü yaklaştıgında kenarından bir düğme cıktı ve ona bastıgında sandık acıldı içinde bir tane ölmüş güve vardı bir bez ve bir kuru kelebek kırık bir diş üst kısmında ise bir ayna stephany aynaya baktıgı anda güve canlanıp boğazına kaçmış nefes alamıyormuş.

Bağırmak istiyordu ama olmuyordu sanki ses telleri yok olmuştubir süre somnra tekrar nefes almaya başladı koşarak babasının yanına gitti ve boğazına güve kaçtığını anlattı babası bir rüya olduğunu ve odasına gitmesini söyledi.Sabah sularına doğru stephany'nin ablası marta dişlerinin fırçalamak için banyoya gitti ve havada bir güve uçuyordu onu hemen spreyle öldürdü dişlerini fırçalamak için dolaptan macunu alacaktı ki onlarca güve odayı sardı bir tanesi ağzına girmeye calıstı ama marta tükürdü hemen babasının yanına koştu babası stephany nerde dedi ve stephany'nin odasına gittiler.

Odayı yüzlerce güve sarmıştı ve stephany hiçbirşey olmamış gibi yatağın ortasında oturuyordu babası onu kucakladığı gibi dısarı cıkardı ve hemen böcek ilaçlama şirketini aradı.evi  birkaç saat içinde ilaçladılar ve eve girdiler . Yemeği dışarda yemeye karar verdiler yemeğe gittiklerinde stephany doymak bilmiyordu. Babası neden bu kadar açsın diyince 'Onu doyurmak zorundayım" dedi.

babası o kim diyince birden göz bebekleri kaybolup bembeyaz gözleriyle babasının eline çatalı sapladı ve ağlayarak özür dilerim baba dedi.

babası stephany'yi hastaneye götürdü ve röntgen cektirdiler ve röntgende çıkanlar inanılmazdı stephany'nin babası "Aman tanrım buda ne".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeytan TohumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin