BIP BIP BIP BIP
- Îți bați joc de mine ..? Ora 6:00 , fuck, în vacanta la ora asta mă culcam !
Mă ridic cu greu din pat încercând sa ajung la baie , ajung la ușă băii, apăs pe clanță și văd ca e încuiată , mă enervez și dau 3 pumni în ușă .
- Cine e ?! Întreb puțin nervoasa
- Mama , mai am 5 minute ! Îmi țipă din dus .
- Mda , spun și fug în camera mea la dulap .
Mă numesc Kathryn Ventura și am 15 ani , astăzi am prima zi de liceu și deja simt ca o iau razna . Sunt înaltă , am parul șaten și am ochii verzi . Sunt o fata mai antisociala, nu prea am prieteni și de abia m-am mutat în București , super!
Din dulap îmi scot o pereche de blugi negrii tăiați , un maiou alb și o geaca de blugi neagra . Mă îmbrac și o aud pe mama ieșind din baie . Fug imediat , iau periuța , pun pasta de dinți pe ea și mi-o înfig în gura , vai , ador chestia asta. Îmi periez dinții bine , îmi clătesc gura , mă șterg și acum vine partea interesanta , machiajul ! Mă dau cu fond de ten , pudra , rimel , eyeliner , îmi conturez fata și gata ! Nu e perfect , dar arat mai acceptabila .
Mă uit în oglinda și văd ca am un pămătuf în cap , scot placa de par din dulap și încep sa mi-l îndrept . Stau o jumătate de ora sa fac chestia asta și fug în camera mea . Îmi iau ghiozdanul , bag toate lucrurile de care cred ca am nevoie și cobor la parter .
Mama și tata își schimba scuipatul și imediat mi s-a făcut scârbă . De obicei nu îmi este așa , dar când îți vezi părinții .. E aiurea . Mama și tata sunt perfecți ! Tineri , frumoși și cu bani !
Se înțeleg super bine și asta mă bucura mult .
Când au observat ca am intrat în bucătărie au sărit în sus :
-Heii , draga mea ! Vine mama și îmi da un sărut pe frunte .
- Gata de liceu , frumoaso? Mă întreabă tata cu o fata perversa .
-Mai taci .. , i-o dau eu urat .
Mama îmi pune un ceai și doua sandvișuri în fata , încep sa mănânc iar tata mă ia la întrebări .
-Ce crezi , îți găsești alesul în liceul ăsta ? Ei mă întreabă lucrurile astea deoarece eu nu am avut niciodată un iubit .
- Te plesnesc , taci !
- N-ai tupeu ! Îmi spune sarcastic .
Iau roșia din sandvișul meu și i-o arunc pe cămașă în timp ce el sta pe telefon .
Făcu ochii mari și își îndreptă privirea spre mine înspăimântat .
- Ce ai făcut ?!?
Mi-am luat telefonul de pe masa , ghiozdanul de lângă ușa , mi-am luat tenesii in mana și am fugit afară , a meritat-o .
Urc într-un taxi și îi spun da mă duca la liceu .
Am emoții , extrem de mari . Oare o sa-mi fac prieteni acolo ? Mă încalț cu tenesii, taximetristul se uita ciudat la mine . O sa fie o zi lunga .
Mă lasă în fața liceului , îi plătesc , și cobor din mașină . Simt Cum mi se topesc picioarele , curtea asta e imensa și plina de elevi , fuck !
Pentru ca sunt noua în oraș , desigur ca toate privirile sunt pe mine , noua țipă "emo" . Îmi pun ochelarii pentru ca era o zi cu mult soare , și mă îndrept spre intrarea liceului . Merg la secretariat , îmi iau codul de la dulap , fisa de înscriere și merg sa-mi caut dulapul .
Deja mă dor ochii , am văzut zeci de dulapuri și niciunde al meu . Al meu e dulapul 2119 și sunt la 2002 , super..Merg , merg și merg .. Pana mă izbesc de un trup tare și pufos , totuși . Cad jos și toate foile din mana mea sunt pe sus .
- Ești idiot ?! Îl întreb super nervoasa , am stat 30 de minute sa aranjez foile alea !
Se uita sceptic la mine și dintr-o data începe sa adune foile , le punea după număr . Am așteptat 5 minute sa le termine , mi le-a întins , I le-am smuls din mana și am plecat în căutarea dulapului meu .
- Hei , Hei ! Mă striga o voce din spate . Uite , îmi pare rău că ți-am zburat foile alea , sunt nou și sunt cam aerian . Sunt Andrei ! Spune și îmi întinde mana .
Era chiar drăguț , ochii căprui , ușor rr-it , înalt , un zâmbet frumos , avea în cap o șapcă întoarsă , era chiar drăguț !
- Kath , spune și îi apuc mana . Ne zâmbim și mă întreabă :
- Ce cauți ?
- Dulapul meu , cred ca am luat tot liceul la rand .
- Ce număr e ?
- aaahmm...2119 !
- Perfect , ești lângă mine , al meu este 2106 . Vino ! Mă trage de mana și mă duce în direcția opusa în care mergeam eu . Mergem ceva și ajungem la un dulap mic și verde , îmi place verdele , bag codul și îl deschid .
Îmi arunc toate lucrurile în el , rămân cu telefonul , îl închid și respir ușurată .
- Kath ?
- hm ? Răspund în timp ce îmi butonam telefonul .
- Eu cu câțiva prieteni vrem sa ieșim în oraș , într-o cafenea . Oricum e prima zi și nu facem nimic . Deci..vrei sa vi ?
Mă uit puțin surprinsa la el și încep sa caut motive sa nu vin .
- Andrei , nu știu , nu cred. Am..Mă întrerupe și spune :
- Perfect , vi !
Mă împinge de la spate către ușa , încerc sa protestez , dar nu pot ,ugh !
Încep sa merg normal , fără sa mă mai împingă el și văd ca ne îndreptăm spre un grup de bateți , la naiba !
Merg timida spre ei și Andrei mi-o ia înainte !
- Sal ! Spune Andrei și începe sa dea mana cu toți . Fraților , ea este Kath ! Și ea e noua în liceu și m-am gândit sa o luam cu noi . Băieții imediat au reacționat bucuroși sa mă primească în grupul lor .
M-am împrietenit cu 2 gemeni , Cristi și Vlad , o sa-i confund o vreme .
Deniz ,un tip drăguț și Darius !
Ieșim toți din școală și mergem la Starbucks . De curând am aflat ca toți sunt vloggeri și au o gramada de abonați ! Si am mai aflat ca lui Andrei i se spune Selly , wow !
Toți ne luam câte o băutură și ne punem la masa . Deoarece ei se cunosc de multa vreme , s-au gândit sa mă ia la întrebări pe mine ! M-au întrebat unde locuiesc , dacă știu pe cineva , de unde vin , etc. Urăsc întrebările . Am mai vorbit noi și dintr o data îi suna telefonul lui Selly .
- Da , bro? La Starbucks . Dap. OK
- Cine era ? Întreabă Vlad , cred .
- Vin Max și Vasco !
- Cine mai sunt și aia ? Întreb nepăsătoare .
- Toți niște vloggeri ! Îmi spune Selly amuzat de privirea mea .
- Okeyyyy...
De data asta , Cristi și Vlad au fost spectacolul ! Toți râdeam de ei în timp ce se ciondaneau , chiar toată cafeneaua se uita la noi ca la o ciuma .
Pe ușa au intrat 2 tipi , iar mă topesc ! Tipul din stânga e .., vai de mine ! Chiar nu știu Cum sa-l descriu , e superb și vine spre noi ! Are înălțimea 1,75-1,80 , pe acolo . Șapcă întoarsă pe cap , ochii căprui , buzele alea Îți vine să le mănânci , un corp pufos , dar totuși îl ador ! Fuck !Nici nu prea m-am uitat la tipul din strângă , adică n-am la ce , e urat .
- Salut ! Spune tipul ăsta superb și începe sa dea mana cu toți , la fel și celălalt .
Când au terminat amândoi s-au uitat la mine ciudat . Tipul urat îmi întinde mana și se prezintă :
- Hei ! Eu sunt Vasco !
- Hei , Kath ! Spun ușor și îi apuc mana . Îmi zâmbește și se pune lângă Vlad .
- Bună , sunt Max ! El nu mi-a zâmbit ca Vasco , Vasco mi-a dat un zâmbet prietenesc , Max ...ceva mai mult , pervers sa spun ?
- Bună , spun cu totul hipnotizata de băiatul ăsta și mâinile noastre fac contact ! Ugh , fluturașii ma-sii !! Îi zâmbesc puțin cam mult și se pune lângă mine . Help me .Hah , am scris și chestia asta, sper sa va placa !
CITEȘTI
O iubire de un an . ( Maximilian Ioan )
FanfictionKath, o fata antisociala și timida , ajunge sa guste cu adevărat din viața când îl întâlnește pe Maximilian , un tip superb , popular , care îi da lui Kath o iubire de un an .