Capitolul 3.

1.6K 51 14
                                    

Încerc sa mă ridic , nu știu de ce .
- Unde vrei sa mergi ? Întreabă Max .
- Hai în sufragerie , nu apuc sa spun ca sunt luată de la sol . Rad și îl iau de gat .
- O sa faci hernie ! Îi spun chicotind .
- Eh , mai bine decât sa te las jos, spune uitându se fix în ochii mei . Mă topesc imediat îmi las capul în jos lângă gatul lui . Îl simt puțin înmuiat și mă apropii mai mult , omul ăsta îmi da niște emoții nemaipomenite , mă strânge atât de mult în brațe , e atât de grijuliu cu mine și nu mă scapa din ochi nici măcar o secunda . Pe hol îl văd ca se mișcă din ce în ce mai greu .
- Dacă ai obosit mă poți lăsa jos ! Îi spun ușor .
- Sau poate vreau sa te țin mai mult în brațe . Help , mă topesc . Îmi pun din nou capul pe umărul lui și îi sărut gatul , o piele atât de fina care a ars sub atingerea buzelor mele.

Ajungem în sufragerie și mă pune pe fotoliul meu , știu ca nu-i convine dar probabil nu vrea ca ceilalți sa rada pe chestia asta.

Băieții erau adormiți , s-au ciondanit destul înainte , nu mai rezistau. Max văzând ca ceilalți sunt leșinați și nu prea avem ce face , s-a dus la masa și a luat un pahar și a început sa toarne bere în el . Opa , băiețelul cuminte nu mai este cuminte ? Îl umple , ia paharul și se îndreaptă spre mine . Ce naiba vrea sa facă ..

   Se pune pe vine în fata mea și începe sa bea din pahar pana la jumătate și după mi-l întinde mie . Mă uit la el puțin ciudat și îl iau din mana și beau toată berea din pahar . Când am terminat de băut îi întind pahar și îl pune jos , chicotesc .
  
   Se uita fix în ochii mei și simt Cum corpul mă părăsește , are o culoare de căprui amețitoare ! Ne uitam unul la altul constant fără sa spunem nimic . Azi l-am întâlnit și copilul ăsta îmi mănâncă mințile , mă face sa simt ceea ce n-am mai simțit în viața mea , acei fluturași micuți din stomacul meu s-au înmulțit și se agita în ultimul hal !

  Se apropie spre mine , uitându-se ba la buzele mele , ba la ochii mei , parcă cerându-mi permisiunea . N-am ripostat și m-am îndreptat și eu spre el , l-am tras spre mine cât mai mult . Buzele noastre s-au atins și încerc sa mă mențin conștientă și sa nu leșin ! Are niște buze atât de fine , micuțe și firave . Perfecte pentru ale mele ! El stătea pe vine în fata mea și eu aplecata spre el ,buzele noastre contopindu-se atât de bine !

Am stat așa câteva secunde și dintr-o data auzim niște urlete de bucurie , de parcă am fi la un meci de fotbal și echipa preferata a marcat un gol ! Toți băieții inafara de Max făceau ca niște nebuni ,matahale și parcă am auzit niște ciocănituri în pereți de la vecinii de jos . Eu și Max am tresărit , eu luandu-l din instinct în brațe .

Băieții , de fapt s-au prefăcut ca dormeau , parcă știind ce aveam sa facem !
- Ăla e maaaa!! Striga Vasco și se ia în brațe cu Selly.
- În sfârșit !! Striga Vlad .
- O doamne .. Spun și îmi pun fata în palme .

Ceilalți au venit repede și au sărit peste Max , parcă așteptau pupicul ăsta de mult ! Sunt nebuni .

- Voi ați plănuit asta ?! Îi întreb arțăgoasa.
- Am așteptat asta. Mă corecta Selly.
- Sunteți niște nemernici !
- Știm ! Spune Vasco și încep da rada toți întinși pe jos . Eu stand pe fotoliu ca o prințesa .

Toți mă privesc satisfăcuți , eram roșie ca un rac , la fel și Max . A fost cel mai prost prim pupic viața mea ! Nu puteau ăstia sa mai "doarma" puțin ? Sa fie treaba , treaba ?
  
  După ce au mai ras și ciondanit am zis ca e momentul sa merg și eu acasă , era ora 8 seara și n-am chef de interogatoriu prea mare acasă .

- Guys .. Cred ca ar trebui sa plec , este târziu și n-am chef acasă de interogatoriu având în vedere ca e și prima zi de școală .
- Da , înțelegem . Spune Selly ușor trist .
- Kath , mă striga Vasco, ce ai zice dacă ai veni mâine cu noi la liceu ? Te luam cu mașina din fata casei . Eu , Max și Selly . Ce zici ?
- Mmm , Ok. Anyway , mereu erau plictisitoare drumurile mele către școală , poate cu voi va fii ceva mai interesant , spun rânjind .
- Și n-ai idee ! Spune Selly râzând .

Iau telefonul în mana și îl spun pe tata :
- Te gândești sa mai dai și tu pe acasă ? Mă întreabă tata chicotind , mereu m-a lăsat libera , niciodată nu mi-a interzis sa merg undeva sau sa-mi pună o ora de ajuns acasă .
- Vi sa mă iei și pe mine , am o mica problema ! Sunt cam șchioapă . Spun râzând și ceilalți auzind încep sa chicoteasca.
- Hmmm , dar ce de lume pe lângă tine .
- A fost o zi cam obositoare , sper sa nu chițăi patul cu mama în seara asta.  Îți dau adresa , pwp !
- Kat.. Nu a mai apucat sa spună nimic deoarece am închis și ceilalți au început sa rada ca apucați .
- Ce ? întreb zâmbind .
- Dacă as vorbi așa cu tata n-as mai avea acces la internet o luna ! Spuse Selly mirat .
-Eh ! :))
Îi trimit adresa tatălui meu și intreb băieții :
- So , cine mă duce pana jos ? Întreb amuzata de situație .
 
  Dintr-o data toți cu o privire perversa pe Max , el ridicând mana parcă dus la moarte . Am început sa rad și toți mi-au copiat reacția .

- A fost o zi faina cu voi ! Mă uit la ei încercând sa nu-i deochi .
- Și o sa mai ai ! Spune Max rânjind pervers .
- haha !
  
  Telefonul meu bițăie din cauza mesajului de la tatăl meu spunându-mi ca a ajuns . Toți își văd de treaba pe telefoane și sparg liniștea .

- Veniți cu mine pana jos? Vreau sa-i văd fata tatei când va vedea atâția băieți în jurul meu !
- Ne vrei morți ? Întreabă Selly și începem toți sa radem .
- Tata e de gașca , Max ? M-am uitat la așteptând sa mă ia pe sus . S-a ridicat cu greu de pe canapea și nu , nu m-a ridicat sus , nemernicul S-a năpustit asupra buzelor mele . Am chicotit și după i-am simțit brațele în jurul meu .
Eu cu Max am intrat în lift și ceilalți pe scări , ar trebui sa se grăbească dacă vor sa ieșim toți din bloc .
Max se uita la mine ca la ultima fata de pe pământ , eu n-am ezitat și M-am năpustit asupra buzelor lui formând un sărut adevărat ! Limba lui mi-a patrus în gura făcând un război unul împotriva celuilalt . Are un gust atât de dulce și are atât de mare grija sa nu greșească cu ceva . Fluturașii din stomacul meu se agita atât de tare încât îmi dau dureri mari ! Când am simțit ca am ajuns la parter M-am desprins de buzele lui lăsând la sfârșit un mic pupic plin de pasiune . Ușile s-au deschis și el a ieșit cu mine din lift .

I-am așteptat puțin și pe ceilalți sa ajungă și am ieșit afară unde mă aștepta tatăl meu . Tata a coborât din mașină și a avut un mic soc când a văzut atâția băieți în jurul meu , eu râzând de reacția lui , cam toți râdeam de reacția lui .
- Heii ! Îi spun tatălui meu.
- Hei , pisoiaș ! Ce ai pățit ?! Mă întreabă îngrijorat .
- Doar știi ca nu prea mă inteleg cu scările ! Spun amuzata . Tata mă ia din brațele lui Max lasandu-ma cu un aer rece . Vreau înapoi ! Mă plâng în mintea mea .
- Tata , ei sunt prietenii mei , Selly , Vasco,  Vlad,  Cristi și Max.
- Salut ! As fi dat mana cu voi , dar am ceva pe cap , spune tata și îi dau un bobârnac în nas și ceilalți încep sa rada .

  Mă baga în mașină ușor , îmi pune centura ca un tata grijuliu ce e și trece pe partea șoferului , băieții se uita la mine aproape triști ca plec , Max e devastat . Îl voi vedea mâine , la liceu . De abia aștept .

Văd ca va place cât de cât povestirea mea ! Am multe idei , sa stați cu ochii pe cartea mea ! Pwp ! Și nu uitați sa-mi spuneți părerea voastră sau dacă vreți un personaj nou ( de ex. YouTuber-ul vostru preferat )

O iubire de un an . ( Maximilian Ioan )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum