als de bel gaat doe ik me fluwele rode badjas strak om me heen. ik doe de deur open. er staat een een jongen van ongv 1,78 met bruin justin bieber kapsel voor me deur en ik herken hem meteen. "BRENDAN!!!!!!!!!" ik spring boven op hem. na de grote knuffel laat ik hem binnen. eerst laat ik de woon kamer zien en de keuken. dan gaan we naar de tuin. en dan het belangrijkste de slaapkamer. en dan badkamer. hij legt zijn spullen in mijn kamer en pakt het belangrijkste wat hij nodig heeft en leg dat weer op me moeders kamer. dan stelt Brendan wat voor "zullen we gaan zwemmen" "ja is goed" "ik heb alleen geen zwemkleren" "dat is ook niet nodig ik kleed me uit en spring in het zwem bad Brendan volg mij. hij komt steeds dichter bij en ik pak ze lul en trek hem dichte bij. zijn mond raakt de mijne. na 5 minuten tongen stoot hij zijn lul in me. ik kreun. hij stoot steeds harder. hij likt me tepels, en bijt er in. dan maseerd hij ruw me borsten. als we klaar zijn drogen we af. maar we hebben geen zin om kleding aan te doen dus lopen we naakt door het huis. ik loop naar boven om te douche. maar dan gaat de bel ik doe een badjas aan en kijk door het raampje ik zie albert staan. ik sine Brendan dat hij zich op me kamer moet verstoppen in me kast. ik doe de deur open en albert loopt naar binnen. "he slet ik heb de ring en ga zo naar je moeder toe om haar te vragen maar ik weet dat er hier een jongen is. en ik wil dat je moeder hem kent zo dat ze niet gek op kijkt als er iets in je kamer ligt enzo." dan ziet hij dat ik naakt ben onder me badjas hij weet niet hoe snel hij zijn lul tervoor schijn moet halen duwd me tegen de muur en stopt zijn lul in me. Brendan komt verwart naar beneden. " albert dit is me vriendje Brendan" "okay mooizo nette jongen en jullie hebben al seks dus jij gaat je netjes voorstellen aan je vriendins moeder zaterdag zo kan dit alles door gaan" Brendan knikt. albert stopt zijn lul weer weg en gaat er vandoor. Brendan kijkt me geil aan en niet veel later liggen we in de hal te neuken. ik sta op e spring naar boven daar ga ik op me moeders water met liggen en Brendan volgd me we gaan hard te keer. uit eindelijk vallen we alle bij in slaap. als ik wakker word is Brendan weg. verward kijk ik op. ik pak me string en bh en loop naar beneden. maar ook daar geen Brendan. na een half uur wachten komt brendan terug. "waar was je?" "naar je moeder me voor stellen" "hoe ging het" "goed ze vond me geweldig goee vriend war je wel zwanger van mag worden" "'okay". het was even stil. brendan kwam nachter me staan ik legde zijn handen op me borsten. ik voelde dat hij een stijve kreeg. ik draaide me om en hij had en goede reactie en trekt zijn kleding uit. niet veel later liggen we samen op de bank hij stoot terwijl ik tv kijk. porno. na 2 uur. zijn we klaar het is avond. ik ben al snel moe en ga naar bed om 2uur s'nachts word ik wakker en zo te zien word Brendan ook wakker hij kijkt me aan en voor dat we het weten liggen we het weer te doenwe gaan hard te keer. en op 4:18 val ik weer in slaap als ikwakker word is brendan weer weg. ik blijf liggen en ga dan zonder aan te kleden ga ik naar beneden. ik ga op de bank zitten. na een half uur komt Brendan binnen. "waarom ga jij elke morgen weg?" "gister voor je moeder en ik ben vanochtend er achter gekomen dat de condoom van gister gescheurd is dus ik ben een zwangers schap test gehaald hier." ik van de test en kijk bang. Brendan slaat een arm om me heen. om e gerust te stellen ik ga naar de wc als ik er uit kom gooi ik de test naar Brendan ik wil de uitslag niet zien. ik ren na boven en na 5 minuten komt ook Brendan naar boven met de uitslag. "schat, j...je bent zwanger."ik kan het niet laten en stort in huilen uit. Brendan gaat naast me zitten. "luister het is jou beslissing, wat je ook beslist ik ben bij je" samen besluiten we het om het te houden. en morgen vertellen we alles aan me moeder maar eerst ruimen we alles op.