Luna Mea

147 8 1
                                    

În tot acest timp am stat cu micuța mea al cărui nume nu l-am știut.
"Cat de idiot poți sa fii? Serios acum, te-ai gândit măcar ca eu te voi putea ajuta fără  atât mari de cap cu aflarea numelui unicului nostru suflet pereche?
Cum sa te gândești la așa ceva, doar la cura aceea de Angela îți e capul și nu la floarea noastră care era cât pe aici sa de-a coltul."

Ai dreptate nu m-am gândit la Angela, m-am gândit la altcineva care mi-a luat respirația și care tot suferă din cauza idioțenie noastre.

"Adică din cauza ta, imbecilule, iar dacă o prind pe Angela Merkel aici în fata noastră o ucid." Spusese lupul meu incantat.

După ce mi-am adus luna unde îi este locul, Hope mă trezesc cu Angi care nu era deloc bucuroasă la vederea ființei dulci din brațele mele.

-Se pare, ca mare alpha si-a adus acasă noua jucărie?
-Oare cât va rezista micuța ta speranța? 
-Pana la urma eu sunt luna ta și nu...nu ... spuse și sari sa o atace însă am urlat atât de tare încât m-a auzit și supremul.

-NU TE VEI ATINGE DE SUFLETUL MEU PERECHE!!
-ADEVĂRATUL SUFLET PERECHE!

-Ei na, oare cât va rezista omida ta?
-Din moment ce nu are aripi va pica și va muri.

-Poate vei muri tu înaintea luni tale nenorocito.
-M-ai terminat, m-ai adus la disperare și nu te mai suport.
-PIEI DIN OCHII MEI.

-Dar când ti-o trăgeai cu mine, atunci eram buna va sa zică nu?
-Ți minte, alpha-ule mie nu îmi e teama de unul ca tine și știi de ce?

-Întunecă-mă fiindcă de luminat m-ai luminat toate și toți prostii posibili și imposibili.

-Fratele meu e însuși alpha-ul suprem.

-Incredibil, îi răspund ironic.
-Dacă nu e Papa de la Roma tot nu cred.

-După ce mă voi plange ceea ce mi-ai făcut fii sigur ca nu te va ierta.

-Nu te bucura prea mult tarfa ieftina, am eu ac de cojocul tău.

Ce bine ca tatăl nostru vitreg este chiar alpha-ul suprem. Atunci voi rade cu lacrimi când ea va muri pe Bună dreptate.

După ce deschid ușa camerei noastre o așez pe pat, în schimb eu mă duc la dus pentru a mă relaxa.

După ce îmi termin răsfățul, mă așez lângă iubita mea, și ne invelim în pilota de puf și cădem în valea viselor.

Luna Destroyed Alpha Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum