Mă trezesc.Nici nu știu ce s-a întâmplat aseară...Tot ce îmi amintesc este nenorocitul ăla de Henry,care nu mi-a dat banii pe chirie...Și mai era și in bogătan...Nesimțire, domnule!
Ma duc în Bucătărie.Îmi pun la făcut o cafea.Afară e noros...Parcă la meteo zicea că va fi însorit...Poate mai încolo...Aud bătăi puternice în ușă.Cred că e Henry.
Era poliția.Mă panichez!
Chiriașul meu Henry a fost înjunghiat în spate cu un cuțit de 14 centimetri.Nu au fost lăsate amprente...Probabilitatea a fost să fi fost făcută crima aseră pe la ora 2:30.Încă nu se știe motivul.Toată firma imobiliară Wood&Style(firma lui Henry)a fost întoarsă pe dos.Au întrebat pe toată lumea dacă a avut probleme cu Hanry.Apoi mă întreabă pe mine.
Ah...Nu aș fi fost în stare de așa ceva. Dar oricum nu aș fi recunoscut ca nu mi-a plătit chiria... Am tăcut.Nu am mai spus nimic.Nu puteam.Am fost în stare? De ce nu îmi mai amintesc seara de ieri?De ce chiar ieri a fost înjunghiat chiariașul meu,pe care fix eu eram nervos?De ce încep să mă simt în așa hal vinovat?
Toate astea au un sens între ele? Da! Și din toate reies ca eu sunt vinovatul.
Ah...Mă rog...Încerc să mă lămuresc că sunt doar coincidențe.Îmi mai pregătesc o cafea...Poate încă sunt adormit.Poate încă visez...
Deschid televizorul.Știrile.Nu am chef acum.Ah...Stai,stai!POFTIM?! Acest caz a fost dat la știrile naționale...Oh,nu! Încă se caută făptașul...!Ce psihopat ar fi făcut una ca asta? Bietul Hanry a fost ciopârțit...Sigur nu eu.Trebuie sa mă calmez.Îi interogheză pe oamenii din cartier.
,,--Eu nu știu nimic!Vă rog!''
,,--Ultimul pe care l-am văzut la el a fost Williams McCulloch''
Oh,Nu!Acela sunt eu!Ce mă fac! O să fiu încarcerat!Ahhh!Trebuie să fac ceva!!!
CITEȘTI
Psihopat din intamplare
Mystery / ThrillerO seară în care era nervos...Cuțitul...Mult sânge...Apoi era căutat de poliție prin toată țara...Incitant...?