Siriův pohled :
Odběhl jsem z ošetřovny a slzy nechal volně stékat, protože ji miluji a, až zjistím kdo jí to udělal tak ho asi zabiju.
Ani jsem si to neuvědomil a byl už před Buclatou Dámou, která jak mne viděla tak mi otevřela i bez hesla.
Potom jsem to hned řekl klukům a, že mi dá Pomfreyová vědět kdyby se vzbudila. END SIRIUS WIEWUběhly tři týdny a Liss se konečně vzbudila.
Otevřela oči a viděla Brumbála.Až se pořádně probrala tak se jí Brumbál zeptal ,,Slečno Nebelvírová kdo vám to udělal? "
A začínala jsem vyprávět, , On mně zatáhl do temného kouta a tam mně začal líbat a roztrhl mi tričko "
,,Ale slečno kdo to byl, jak se jmenoval "
Lllluccc Lucius Malfoy"
Hnusně jsem řekla jeho jméno a Brumbál mi odpověděl,že si ho k sobě pozve.
Za týden mne už Popy pustila a hned jak mne viděl Sirius a Já je ho
tak jsme se k sobě rozběhli,obejmuli jsme se a začali líbat když v tom mi řekl, že Malfoy má dva roky trestu s Filchem.
Nad tím jsem se jen usmála a dál se mu věnovala.Šli jsme do společenské místnosti a tam seděli kluci a Lily a všichni naráz vykřikli, ,Liso o! ! A začali mně objímát.
Nakonec jsem s Lily šla spát, protože jsme byli unavené.
O půl noci jsem se vzbudila a šla do společenky si tam sednout a šla do pokoje, ale ten pokoj nebyl můj a Já tam usnula.
Opět jsem se vzbudila a poznala jsem,že to není můj pokoj, ale pokoj pobertů a Já si hned vzpomněla.
,,Sakra Rem!!!" Vykřikla jsem a vyběhla ven, tam jsem se přeměnila ve velkého černého levharta a běžela k lesu.
Chvíli jsem tam bloudila a po tom jsem je našla jak James i Remus sedí vedle Siria.
Obou dvoum se nic nestalo,ale Remus ošklivě Siriuse podrápal a Já jsem k nim přiběhla a potom jsem položila ruku na rány a ty se zacelily. A Sirius v stal jako by mu nic nebylo a všichni tři se mne začali vyptávat jak jsem to udělala, Teda, až na Peetra ten se někde vytratil.,,Geny" Řekla jsem a šla s nimi zpět do Hradu a do společenské místnosti a tam jsme si povídali a potom šli spát a Já nechtěla jít sama tak jsem si lehla vedle Siria.
Ten si mně jen přitáhl a spali jsme, mohli jsme do kolika ti jsme chtěli, protože Removi a všem jeho pomocníkům Brumbál vždy po úplňku dává volno.Nechtěla jsem ostatní vzbudit a šla jsem do koupelny.
Čistila jsem si zuby a tam mně někdo chytil za boky a Já vyjekla otočila se a dala Siriovi takovou ránu do nosu, až jsem mu ho zlomila.
,,Auuu! " Řekl bolestně Sirius
,,Promiň nesmíš mně lekat, bo jak mne Malfoy znásilnil.... tak mám strachProste promiň. Řekla jsem a položila mu na nos svou ruku a nos byl rázem v pohodě.
Poděkoval mi a šli jsme se spolu osprchovat.
On umyl mně a Já jeho.
Citlivá mista jsme raději nechávali na potom.Vylezli jsme oblečení a šli na oběd, protože jsme snidu nestihli.
Uběhly dva měsíce a blížily se Vánoce a Já jsem neměla kde bydlet jelikož ti smrtijedi moji rodiče nejsou a Nebelvírovi zemřeli.
Jednoho dne se to dozvěděl James
a řekl mi ,,Liss Brumbál se zajímal o Tvé opatrovnictví a Mí rodiče požádali jestli by mohli byt tví pěstouni a ...zkrátka budeš bydlet u Nás " Řekl a usmál se.,,Jo a už je to domluveno takže těší mně Liss má mladší sestro. "
Těší mně Jamie můj starší bráško.Řekla jsem a se slzami v očích a objala ho a objetí mi oplatil.
,, Sirius tam taky bydlí a ví o tom že budeš bydlet u nás a máte spolu pokoj s manželskou postelí.
,,Supeeerrr" Vykřikla jsem a celý den jsem se bavila s klukama co tam budeme dělat a jak si to tam společně zařídíme a nejlepší bylo, že Sirius mne nikdy nepodvedl a nikdy nepovede, protože je se mnou zavázán neporušitelným slibem.
Takhle jsme si povídali, až do večera a Já šla spát, ale s Lily.
Doufám že se kapitola libila. Vaše Pobertka 👄
ČTEŠ
Život Dědičky Nebelvíra Goodrica
FanfictionToto je příběh o šestnáctileté Lise,která studuje pátý ročník v Bradavicích v době slavných pobertů a má skvělý život dokud se nedozví pravdu.