Bölümmm 1

63 10 73
                                    

Sadece 1 bölümlük olacak fkcnsckvmf hayalimi anlatan bir bölüm...

-
Sabah kalktığımda saat 10'u buluyordu.Kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim.Bir yandan kahvaltımı yapıyor bir yandan da kanallara göz gezdiriyordum.

Holland,Dylan,Crystal ve Tyler'ı görünce hemen durdum ve dört kulak dinlemeye başladım.3 gün sonra Türkiye'de buluşma yapacaklarını söylüyorlardı.Çığlıklar içinde yerimden kalktım ve hemen internetten detaylarına baktım.İstanbul için biletimi alırken aklıma Nehir geldi.

Nehir'in doğum günüde nasıl bir şanssa 3 gün sonraydı.Hiç düşünmeden Nehir'e ve bana bilet aldım ve ardından Nehir'e mesaj attım..

--Sihir'ciğimin Hir'i 😂😂💖--
(eğer böyle bir şey olsaydı gerçekten de böyle mesajlaşırdık büyük ihtimalle djşdnx)
-Kankaaaaaaaaaaaaa
ÇILDIRIYORUM
ÇABUK BAK
HARİKA HABERLERİM VAR
HEYYOOO

+Noldu kanka

-SEN.BEN.İSTANBUL.TEEN WOLF EKİBİ.DYLAN DİYORUMMM

+Ne diyorsun kanka clnsşcnf

-KANKA TWDEN DYL HOLLAND CRYSTAL VE TYLER 3 GÜN SONRA İSTANBULA GELİYOR BİLET ALDIM DİYORUM ALDIM İKİMİZEDEEEE

+NE
NE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

-ÇOK MUTLUYUM ŞUAAAĞAĞĞĞN

+ŞUAN HEYECANDAN ELİM AYAĞIM TİTRİYOR BAYILABİLİRİM BAK ŞAKA DEĞİL DİMİ NOLUR DEĞİL DE

-KANKA YA TABİKİ DEĞİL BÖYLE ŞAKA KALBE ZARAR

+OFFFFFFFF BAYILICAAAĞĞĞMM

-Tıpkı böyle olurdu,yada daha manyakça-

-3 GÜN SONRA SAAT SABAH 6-
Nehir'le Ankara'da bir gün öncesinden buluşup güzel bir otelde konaklamıştık.Şimdiyse alarmın zoruyla kalkıp gecikmemek adına havaalanına gitmeye koyulduk.

Arabayı ben sürüyordum,Nehir'de telefonunu arabaya bağlayıp -TABİİ Kİ SELENA GOMEZ- şarkıları açıyordu.Her şey harikaydı.

-
Uçuşumuzun ardından buluşmanın yapılacağı yere 2 saat öncesinden geldik.Yürürken gördüğümüz pizzacıdan aldığımız pizzaları beklerken yemeye başladık.Ardından 1 saat kaldı ve biz şişmiş bir halde yere yayıldık.Utanmasak uyuyacaktık ama etraf kalabalıklaştığı için gözlerimizi açık tutuyorduk.

Birden sahneden Dylan ve Holland'ın sesi geldi.Biz çığlıklar atarak ayağa kalktık ve sahneye yaklaştık.Holland Dylan'ı kovalıyordu ve gülüşüyorlardı.Bizi gördüklerinde elleriyle gelmemize dair hareket yaptılar ve biz Nehir'le birbirimize bakıp donakaldık.Sonra tabii ki sahneye çıktık ve onlara doyacasına sarıldık.

Bize ismimizi sordular ve sahne arkasından getirdikleri özel iki tişörtü imzalayıp uzattılar.

Her şey efsane efsanesinin efsanesi geçiyordu.Nehir'in gözünden mutlu olduğu anlaşılıyordu.İyi bir iş başarmışcasına gururlandım.

Konuşurken bugün Nehir'in doğum günü olduğunu söyledim.Dylan'da,Holland'da çok şeker bir şekilde Nehir'in doğum gününü kutlayıp sarıldılar.Sonra bende tabii aralarına katıldım.Sahne arkasından bir adam işaret yaptı ve Dylan gitmeleri gerektiğini söyledi,bizde kafamızı sallayıp aşağı indik.

-
Program başlamıştı,tüm her yer deli gibi dolmuştu ve çığlık seslerinden kulağımız patlamıştı.

Ardından Tyler konuşmaya başladı.

"Merhaba arkadaşlar,sizleri çok seviyorum,harikasınız.Dylan bana burada bir doğum günü kızı ve onun mükemmel(kafşnsgljsj) yakın arkadaşının olduğunu söyledi.Onlarla tanışmak istiyorum."

Her şey güzelleştikçe güzelleşmeye devam ediyordu.Biz tabii baya çıldırdık artık rüya falan sanıyoruz.Dylan bizim şaşkın halimizi görünce güldü ve sahneden inip ELİMİZDEN TUTTU veee bizi sahneye kendisi çıkarttı.Yani,bu rüya değil de ne?

Sahneye çıkınca Crystal ve Tyler'da bizlere sıkıca sarıldı ve çok samimi davrandılar.Biraz sohbet ettik ve yerlerimize geçtik...

-
Ne yazıkki program bitmişti,bir yandan tüm yaşadıklarımız sayesinde dünyanın en mutlu insanıyken,bir yandan da bu yaşadıklarımızın bitmesinin verdiği hüzünle en mutsuz insanıydık.

Ağır adımlarla kalktık ve son kez boş sahneye bakıp duygusallaştık.

Tam giderken sahne arkasından Crystal çıktı ve bize ADIMIZLA(unutmamışlar işte ya dskdljwkw)seslenip yanına çağırdı.Nehir'e baktım ve bayılacak duruma gelmişti,güldüm.Koşarak sahneye çıktık ve ordan da sahne arkasına.

Girdiğimizde ortam çok güzeldi,hoş bir müzik,Tyler ve Dylan bize bakıp gülümsüyor,Holland'la Crystal ise ikimizin arasına geçmiş sarılıyordu.

Sanırsam artık sürekli bu yaşadıklarımızı düşünüp uyuyamayacaktım,ama değerdi...

------SON------
Bunu yazarken duygulanmamam elde değildi,hayal edip durdum...
Belki yıllar sonra bir gün olur,ha?

      -seni çok seven arkadaşın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bff 4ever 🙈👭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin