Przypowieści 15:17Lepsze jest trochę jarzyn z miłością, niż tłusty wół z nienawiścią.Przypowieści 17:1Lepszy jest suchy kęs chleba w spokoju niż dom pełen biesiad kłótliwych.UKRADZIONE od:„Lepszy chleb gdy serce szczęśliweniż bogactwo z utrapieniem"Amen-em-opet rozdział 6Przypowieści 22:24-25Nie wiąż się z człowiekiem gniewliwym, nie obcuj z człowiekiem porywczym, byś do dróg jego nieprzywykł i nie zgotował pułapki na swe życie.UKRADZIONE od:„Nie witaj się z podekscytowanym gdyś brutalnyGdyż i swoje serce ranisz."Amen-em-opet rozdział 10Przypowieści 23:8Zwrócisz spożyty kawałek, słów miłych użyjesz na próżno.UKRADZIONE od:„Duży kęs chleba połkniesz i zwrócisz go."Amen-em-opet rozdział 11Przypowieści 27:1Nie chwal się dniem jutrzejszym, bo nie wiesz, co dzień ci przyniesie.UKRADZIONE od:Nie kładź się do łóżka z obawą o jutro:Nadejdzie dzień, jakie będzie jutro?Amen-em-opet rozdział 18Przypowieści 19:21Wiele zamierzeń jest w sercu człowieka, lecz wola Pana się ziści.Przypowieści 16:9Serce człowieka obmyśla drogę, lecz Pan utwierdza kroki.UKRADZIONE od:„Słowa, które człowiek wypowiada to jedno (ale)Uczynki boga to drugie."Amen-em-opet rozdział 18Przypowieści 22:20Czy już nie pisałem tobie trzy razy [słów pełnych] rad i wskazań,UKRADZIONE od:„Spójrz na te trzydzieści rozdziałów:17informują, uczą,są najprzedniejszymi ze wszystkich ksiąg,"Amen-em-opet rozdział 30Maksymy PtahhotepaPtahhotep nauczał ok. roku 2450 p.n.e. w czasach piątej dynastii Starego Królestwa Egiptu. Jego naukizostały zapisane na glinianych tabliczkach jak i na płatach papirusu, a obecnie znajdują się w Bibliotecenarodowej w Paryżu. Oprócz księgi Przypowieści, wiele z Pism Ptahhotepa ukradziono także do ksiągKoheleta i Syracha.Egipskie Pieśni MiłosneMiłosne Pieśni Egipskie są przynajmniej o millennium starsze niż te w Pieśniach nad Pieśniami.Porównania są nieomylne. Papirus Harris 500 został odkryty w Tebach w kompleksie Ramesseum, wświątyni w Karnak.Wizje NeferetitiObie księgi Królewskie i Daniela dźwięczą scenariuszem o zabawianiu króla oraz przewidywaniu jegoupadku. Temat niewolnika który zostanie królem powtarza się w „Historii o Hagar" (Rodzaju 16 oraz 21).Wizje Neferetiti pochodzą z okresu panowania faraona Snofru (2680 – 2565 p.n.e.). Wzywa Neferetiti byta zapewniła mu rozrywkę. Ta przewiduje upadek Starego królestwa i ustanowienie nowej Dynastii przezAmenemhata I (1991 – 1786 p.n.e.).Większość z tego, co zostało napisane w biblijnych księgach Wyjścia, Kapłańskiej oraz PowtórzonegoPrawa zostało zabrane z powyższych ksiąg – NIE od „jehowy". Niektórzy chrześcijanie są na tyle durni,że ślepo wierzą jakoby „jahwe" był jedynym bogiem. „Nie będziesz miał Bogów cudzych przede mną".
CZYTASZ
Demaskowanie Chrzescijanstwa
SpiritualDemaskowanie Chrzescijanstwa. Pelny pdf u Czarnego Żmija na Joy of Satan