HADİ ERKEKLERİ GÖMELİM..
Nasıl başlasam bu sefer bilmiyorum. Hani şöyle bir tabir vardır ya ''Erkekler..''. Çok abartırız genelde gözümüzde. Sırf sevgilisi o kokuyu sevdiği için yıllarca o parfümü kullanıp kendi sevdiği kokuyu unutan kızlar biliyorum ya. Ya kardeş sen napıyosun? bi dur. Neymiş efendim o bu kokuyu seviyormuş. Senin yaptığın bir çiçek için koskoca çiçek bahçesini ateşe vermekden başka birşey değil. Bu senin hayatın sen onun sayesinde bu dünyaya gelmedin ve sen asla birdaha dünyaya gelmiyeceksin. Yok reankarnasyonmuş her ne boksa öyle birşey yok. Doğru yazdığımdan bile emin değilim. Re-an-kar... off ne haltsa işte. Gelmiceksin işte kardeş ölceksin gömülceksin helvanı yiyecekler. Bazıları hakkını helal etmeyecek öbür dünyada 5-6 odun fazla atıcaklar ateşine, bazıları helal edicek onlar sayesinde arada yüzüne su serpiştiricekler falan. Neyse biticeksin işte ya geride kalanlar ağlıycaklar kendilerini yırtıcaklar ama unutulacaksın en sonunda bayramdan bayrama belki gelicekler mezarına. Ama bidaha dünyaya gelmiyeceksin işte. Ha yanlış anlaşılmasın herkesin inancıma saygım sonsuz. Ama herkesinde benim düşünceme saygısının sonsuz olması gerek. Dur dur dur konu dağılıyor. Ne demiştik ''erkekler''.. öyle işte ya fazla anlam yüklemeyin. Vücutları sperm dolu iki ayaklı canlılar işte. Üzmeyin kendinizi üzdürtmeyin. Onlarda bi kadından geldi. Erkekleri bizden çıktı. O nasıl bi cümle ya.. Neyse siz anladınız. Size şu parfümü kullan diyen erkeği değilde senin kendi teninin kokusunu sevicek erkekle birlikte ol. Yada ne bileyim onu giymeyeceksin ulan diyen magandalara ''tımım ışkım gıymım '' diye boyun eğmek yerine., Hayatım ben yanındayken istediğini giy, ben yokkende abartmadan giyin diyen erkekle beraber olun mesela. Şimdi bunu okuyan insanlardan bazıları büyük ihtimal sanane lan yalakk sevgili seçerken sanamı sorucaz biz magandalarımızla mutluyuz diyenler vardır. Yok tatlım siz mutlu değilsiniz. Siz özgürlük ne demek bilmiyosunuz. Yok hala sanane diyosanız o zaman ilerde televizyon karşısında kocanız kokuşmuş ayaklarını sizin üzerinize uzatmış bi şekilde sizde bir elinizde meyve tabağı soyup soyup kocanızın ağzına tutarken bulursunuz kendinizi. Bizde kocalarımızla nusretin gelip akşam yemeğimize tuz serpiştirmesini bekleriz. Lannn dur erkekleri gömerken bi anda kızlarla kavga etmeye başladım. Ya ben.. ah bu benn..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimi verdim ciğerimide istedi!
RandomHani her genç kızın bir prensi vardır ya..Böyle tüm kalbini koşulsuz şartsız hayalindeki prense verir. Ama o prens dediğimiz kalp düşmanı vücutları sperm dolu yaratıklar önce kalplerimizi daha sonra da ciğerlerimizi aleve verirler.