<Del 6> Dirty

7K 56 23
                                    

(DIRTY SCENE)

Marcus POV

Hun vender sig om og jeg begynder at kysse hende på munden. Jeg køre mine hænder ned i hendes bukser, imens jeg kysser hende. Jeg tager hårdt fat i hendes røv, så hun tager hårdt fat om mig. Jeg tager mine hænder lidt længere op og hiver hendes bluse op over hovedet. Hun sætter sig lidt længere ned på mig og begynder at kysse mig på maven. Hun kysser mig op af maven imens hun tager min bluse af. Hun tager sin hånd ned i mine bukser og hvisker i mit øre "hva så skat har du boner på" ?  hun smiler til mig og kaster mig over på den anden side af hende. 

Alexandre kigger seriøst på mig " skat" ? " ja"? svare jeg med en lidt nervøs stemme " hvad skete der igår, kan ikke rigtig huske noget" Jeg kan se hun virker bange. " Der skete ikke noget skat, jeg gik og ledte efter dig i lidt tid. Men da jeg ikke kunne finde dig, valgte jeg at spørger Martinus. Han sagde at du var faldet i søvn i hans seng. Jeg tænke at du nok bare var lidt for fuld og du så troede det var mit værelse."  Alexandre ser lettet ud " puha jeg var bare bange for jeg havde gjort noget dumt. 

Alexandres POV

Han kysser mig på kinden og griner på den der søde måde. "Skal vi tage vores bluser på og gå ned og tage noget mad ?" Jeg er nervøs for at se Martinus, men jeg siger alligevel ja.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

håber i kunne lide dette afsnit.

-claudia-

Min sexede kæreste-Marcus og Martinus-(MEGET DIRTY)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora