Bir gün lanetli mi lanetli bir orman varmış.Oraya gidenlerin tüyleri diken diken olurmuş.Herkes o ormandan çok korkarmış.Ama bir gün hiçbirşeyden korkmayan bir kişi o ormana girmiş . Ama bir gün sonra o kişinin ceseti ormanda bulunmuştu.Bunun üzerine hiçbirkimse o ormana gidemiyordu korkudan.
Bu olaydan uzun süre geçtikten sonra polisler araştırma yapmak için ormana gittiler ve o arada bir polis birşey farketmişti.Ormanın içinde bir ev vardı.O ev galiba eskiden kalma bir evdi.Polis'Koşun burada bir ceset var!'diye bağırdı.Herkes cesedi görünce polisler ürperdi.Sonrada bir polis ormanın dışına bakınırken bir anda çığlık sesi duydu çığlığın geldiği yöne giden polis çok korkmuştu.Sonra bir çığlık daha gelmişti.Tüm polisler çok ama çok ürkmüşlerdi ve bir polis burda işimiz yok diyince hepsi toplanıp gitmişlerdi.
3 ay geçtikten sonra. o ormandaki çok ağaç kesilmişti.Buna dayanamayan gençler o ormanda kalmaya karar vermişler ve 2 kız 3 erkek ormana doğru yola koyulmuşlar.Sonunda ormana ulaşmışlar. Orman çok karanlıktı. Erkekler çadırı kurarken kızlar ise sepetlerdeki yemekleri çıkarıp sofra kurdular ve kızlardan biri 'Koşun yemek hazır' diyip herkez yemeğini yiyip herkes uyku tulumunun içine girmiş uyumuşlar...