Deel 3

12 0 0
                                    

oké sorry dat het zo lang geleden is dat ik iets gepost heb maar had het nogal druk met school maar ik ga nu mijn best doen om verder te gaan xx

---------------------------------

*volgende dag*

Jenna pov

vandaag gingen ik en emilie in het stad wat rondlopen omdat het nog solden waren . Als ik en emilie de laatste winkel ingingen hoorde we heel hard gekrijs en zagen we 7 jongens binnenkomen , ik en emilie wouden zien wie de jongens waren maar we stonden wat te ver om dat te kunnen zien dus ik en emilie besloten om wat dichter te gaan. Emilie en Ik waren verbaasd dat de enige echte One Direction voor ons stond , we bleven wel op afstand omdat er 3 bodygards bij waren. de jongens gingen maar wat rondlopen in de winkel. emilie en ik stonden gewoon wat te kletsen tot dat harry en niall tegen ons botsten.

"auw" riepen ik en emilie in koor we moesten er wel om lachen en de jongens blijkbaar ook. zonder dat we het echt beseften stonden we gewoon wat te kletsen met de jongens tot dat louis en liam ineens een kleding stuk uit een rek pakte en op en meisjes achtige toon begon te zeggen "ooh dat is helemaal mijn smaak" iedereen moest er om lachen. als alle fans uitijdenlijk weg waren vroegen de jongens achter onze telefoonnummers. we twijfelde geen moment en gaven oze telefoonnummers , de jongens haden gezecht dat als ze thuis kwamen ons gingen sms of bellen .

-------------------------------

oké sorry dat het zo kort is  maar er komt zeker vandaag nog een deel uit xx

beste leven ooitWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu