bölüm6

38 4 19
                                    


Şirkete geldiğimizde dans hocamız bizi bekliyordu.Hemen kıyafetlerimizi değiştirdik.Dansa başladık.
°°°°°5saat sonra°°°°°°°°
Unnim ve ben çok yorulmuştuk.
C:ben çok yoruldum.lavaboya gidip gelicem.
S:tamam

-benim ağzımdan-
Unnim gerçekten yorulmuştu.Onu ilk defa böyle görüyorum.unnim lavaboya gidince bende yere oturup telefona baktım. Uzun süre geçti.Cansu unnim hala lavabodan gelmeyince bende merak edip lavaboya gittim. Geldiğimde cansu unnim yerde baygın yatıyordu.
Hemen yanına gidip yardım çağırdım.
S:yardım edin!!!
Cansu unnimin neden bayıldığını merak ediyordum.Neyseki çok vakit kaybetmeden hastaneye yetiştik. Unnim açlıktan yorgun düşüp bayılmıştı.
Kahvaltı hazırlamasına rağmen çok az yemek yerdi.
Çünkü idol olmak için zayıf olmak gerekirdi. Unnim uyandı.
C:ne oldu bana?
S:UNNİ!
niye bu kadar az yiyosunki? beni delirtmekmi istiyorsun?
C:sıla! Çok yiyorum ben bikere
S:Hayır unni hiç yemiyosun,bundan sonra ben  yediricem seni tamammı?
C:tamam anne
C-s:skskdjskskxjkxxk
Hastaneden çıktığımız gibi şirkete geldik.Şirketten girdiğimiz an jungkook ve jimin ayakta bekliyorlardı. kapıdan girdiğimiz zaman jungkook sinirli bir şekilde unnime baktı.
Jk:niye bana haber vermedin CANSU!
C:neden bana bağırıyorsun! Haber verecek zamanım olsaydı verirdim jungkook!
Jungkook Unnimin kolundan tuttuğu gibi çekmeye başladı.bende peşlerinden gitmeye başladım.

-Cansu Unnimin ağzından-
Jungkook'un ne yaptığını hala anlayamıyorum.beni bileğimden çekerken bende sıla'yı beni yalnız bırakmaması için kolundan çekiyodum. Ama jungkook bi ara hızlı çekmiş olmalıki bende Sıla'nın kolunu bırakmak zorunda kaldım. Herhangi bir odaya girdiğimizde kaçmayı denedim ama o kadar sıkı tutuyordu ki.
C-jungkook bırak beni bileğim acıyo.
Bileğimi bıraktığında morarmıştı.Ben bileğimi tutarken bana anlamsız bir ifade ile bakarak
Jk-neden bayıldın? Neden en son ben duyuyorum bunu ?Neden bana çook uzaksın ha? Neden?!
C-beni neden bu kadar merak ediyorsun peki?! Sormuşken söyleyeyim.ufak bi baygınlık geçirdim.sana haber verme gereği duymadım çünkü ufak bişey olduğu için işinden olmanı istemedim. Sadece sana karşı değil diğer İnsanlara da soğuk bir yapım var
Jk-...
Bileğim öyle acıyoduki revire gidip buz alacak iken jungkook kolumdan tuttu. Ona karşı o kadar sinirliydimki onunla konuşmak bile istemiyordum.hızlıca kolunu ittim ve yürümeye devam ettim.

Revire geldiğimde dolaptan buz torbası aldım ve bileğime tuttum.elim üşüdüğü için bir kumaş parçası koparıp torbayı bileğime bağladım.yataklardan birine uzandım.uyuyakalmışım.

-benim ağzımdan-
Cansu unnim ve jungkook pratik odasına girdiklerinde bende bi köşeye oturdum. koridora uzun uzun bakarken jimin beliriverdi.telefon ile konuşuyordu.duyduklarıma göre
JM:ne! hayır! Benim sevgilim seulgi değil! Benim sevgilim army!
Telefonu kapadı.yanıma gelip oturdu.
JM:Birlikte bişeyler yapmak istermisin?
S:bişey yapmak istemiyorum. Sadece cansu unnimi merak ediyorum
JM:merak etme Cansu unnin iyi.
S: nereden biliyorsun?
JM: beni takip et.
Jimini takip ettim.Revire gelmiştik. acaba birisine bişeymi olmuştu diye söylendim.kapıyı açtığımda bir yatakta unnim diğer yatakta da jungkook yatıyordu. Hızlıca unnimin yanına geldim. Bileğinde erimiş buz torbası vardı. buz torbasını çıkardım ve bileğine baktım. Morumsu, kırmızımsı ve mavimsi bir ten vardı.hemen ilkyardım malzemelerini getirdim.ve pansuman yaptım.
Bunu unnime kim yaptı diye düşünmeden edemiyorum.
En azından unnimin uyuması güzel bir şey. Uyanık olsaydı acı hissedebilirdi.jiminde bütün zamanını bana bakarak geçirmişti.unnime yardım ettikten sonra revirden çıktık. ben revirin kapısının önünde bekliyordum. Jiminde:
J-ben gidiyorum
Deyip gitti. Unnim uyanınca beraber eve gidecektik.
-Cansu unnimin ağzından-
Uyandığımda bileğimde acı hissettim. Bileğime baktığımda sarılıydı. birisi pansuman yapmıştı. Etrafa bakarken diğer yataktaki jungkook'u gördüm. Acaba elimi o mu sarmıştı. Hızlıca toparlanıp dışarı çıktım. Kapının önünde bir adet uyuklayan Sıla gördüm.
C: Yah! Sıla hadi kalk! Pratik odasına gidelim!
S:Unni bileğin acıyomu?
C:biraz. ama idare edebilirim
S:Ayrıca eve gidiyoruz.
C: neden eve erken gidiyoruz. Daha çalışacağımız hareketler vardı.hem saat daha 17.15.
S:ben hoca ile konuştum. Bugün erken çıkacağız. Sabah erken geleceğiz.
C: evde yapacak bişeyimiz olduğunu sanmıyorum. niye eve gidiyoruz ki?
S: Unniii! Çok soru soruyorsun. Çabuk düş önüme. Yoksa C-yoksa ne?
Unnimi çekiştirerek dış kapının önüne çıkardım.
S:hadi unni!
C:yah! Sıla çekiştirmeyi bırak.
Unnimle beraber taksiye bindik.
C: jungkook neden revirdeydi?
S:bilmem sen orada iken o da oradaydı. Eve geldiğimizde unnim odasına çıktı.Bende akşam yemeği sipariş ettim.kapı çaldı. Yemeklerin parasını ödeyip kapıyı kapadım. Yemekleri masaya koydum.
Unnimi çağırmak için odasına gittim. Kapıya tıktıklattım. İçeri girdim. Unnim yatakta telefonla oyun oynuyordu. Beni görünce telefonu kapattı.
S- Hadi unni yemek hazır
C-benim karnım aç değil.
S- unni ben sana ne demiştim. Seni ben yediricem. Hadi hemen aşağı inelim.
C-tamam! Ama şartım var. Çok yedirme
S- tamam bakarız.
Aşağı indik. Saat 18:30'du. Unnime yemek yedirdim. Ramen ve tavuk döner vardı yemekte.(Turkish food kkkk) Artık karnı şişmişti.
S- işte şimdi karnın doydu demi?
C- ne karnım doymasımı ! Şimdi patlayacağım. Her yerde salça oldu. Bunları sen temizliyeceksin Sıla.
S- Yüzündede salça var unni. skdjjhjjdg her yeri salça yapan sensin temizleyen benim.tamam unni.
Unnim tuvalete gitti. Bende masayı ve ortalığı toplarken kapı çaldı.
Kapıyı açtım. Gelen kişileri görünce şaşırdım. Ve içimden"iyiki unnim kapıyı açmadı"dedim.

Ve yeni bölün bu  acaba kimler acaba kim????kkkkkkk

jimin and meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin